[XP] Switchen van gebruikers zorgt dat systeem hangt*

Pagina: 1
Acties:

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-03 19:26
Ik heb iets raars waar ik niet direct een oplossing voor kan vinden. Ik log altijd in met de admin-account en dacht laat ik eens op mijn pc een extra account aanmaken voor mijn vriendin. Dit kreeg ik zonder problemen voor elkaar.
Maar als ik switch van mijn (admin-account) naar haar account zonder dat ik daadwerkelijk uitlog dan logt deze wel in maar kan ik verder niks. Muispointer staat vast en als ik boven de taakbalk ga hangen dan krijg ik een zandloper. Vanuit taakbeheer handmatig explorer killen en opnieuw starten werkt wel.

Wat heb ik al geprobeerd? Niet veel. Vond alleen een topic over eventuele spyware etc maar dit dekt het probleem niet. Er draaien ook geen rare tasks op de achtergrond.

Overigens is het andersom ook het geval. Als ik eerst met haar account inlog en dan switch naar de mijne, ontstaat hetzelfde probleem maar dan met mijn account. Net of er iets gelocked is.

• ManiacsHouse
Euhm... Bescheiden schopje... O-)

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-02 20:06
Als je gewoon je afmeld als admin en dan inlogt op je vriendin haar account werkt het dan wel ?

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

maniacshouse schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:18: Muispointer staat vast en als ik boven de taakbalk ga hangen dan krijg ik een zandloper.
snap ik niet helemaal. (je mousepointer slaat toch vast... hoe kan je dan boven de taakbalk gaan hangen?)

Post voor de volledigheid even of je Pro of Home hebt.

Schakel eens onder je admin account alle progjes af die automatisch opstarten met het aanmelden. Reboot desnoods en probeer het opnieuw.

Scan toch eens op virussen en spyware... je weet nooit.

[ Voor 39% gewijzigd door nowell op 19-01-2007 14:26 ]

• ManiacsHouse
nowell schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:22:
[...]

snap ik niet helemaal. (je mousepointer slaat toch vast... hoe kan je dan boven de taakbalk gaan hangen?)

Post voor de volledigheid even of je Pro of Home hebt.

Schakel eens onder je admin account alle progjes af die automatisch opstarten met het aanmelden. Reboot desnoods en probeer het opnieuw.

Scan toch eens op virussen en spyware... je weet nooit.
Sorry was misschien iets te karig met info.
Het gaat om XP Pro. Mousepointer staan in eerste instantie vast midden op het scherm. Naar ongeveer een minuut kan ik hem wel bewegen maar verder kan ik er niks mee. Alleen Taakbeheer met ctrl-alt-del en in dat scherm werkt de muis dan wel.

Heb al zoveel mogelijk progjes die starten eruit geknikkerd.

Rare is dat de eerste account waar ik mee inlog wel normaal werkt maar als ik probeer te switchen naar een andere dan loopt het mis. Als ik daadwerkelijk uitlog en dan op de andere account inlog ister niks aan het handje. Je zo dus zeggen dat er een service/progamma de zaak blokkeerd.
Mmm maar eens verder spitten.