Toon posts:

[DirectX] Steeds dx7 settings ipv dx9?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een game probeer op te starten gebeurt dit telkens in dxlevel 7, ik speel voornamelijk counterstrike:source en wanneer ik daar bij options ga kijken zegt hij mij:
hardware dxlevel 70
software dxlevel 90

nu is het probleem dat de nieuwe zblock 3.0 plugin dit niet meer accepteerd.

maar hoe komt dit en hoe is het op te lossen, wat ik weet is dat dit puur windows gerelateerd is en niet door het cfg tweaken, hij doet dit ook in andere games

specs van de computer:
amd 3500+
x800gto²
(rest moet je maar vragen, lijkt me niet echt van belang)

edit: nog vergeten te zeggen, laatste nieuwe drivers staan erop en directx 9.0c, computer draait windows xp pro (32 bit)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 18:26 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 22:14
Tikje naar VB aangezien dit om directx gaat en niet om een specifiek spel gerelateerd probleem :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem , moest dxlevel op 70 zetten in launch options voor ik kon CSSen .
Als ik mn game start begint hij op 1024/768 (geen gezicht op lcd) .
Bij afsluiten van de game steevast foutmelding in HL2.exe .

Ik heb nu tijdelijk een ati x700 pro 128 MB ,dit deed zich voor bij het insteken/installeren van deze kaart .
Als iemand een oplossing weet graag !

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55
probeer eens een nieuwe driver? cat 7.1 is net uit :)

het lijkt nl dat de hardware niet goed herkend wordt oid, en daarom maar op dx7 gezet wordt.
de source engine vraagt imo geen SM3 dus dan zit je met je X7/800 nog gewoon goed in DX9c

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Heb de juiste en laatste voor deze kaart geinstalled.

Met DX9 geeft hij deze foutmelding :
Internal driver error in IDirect3DDevice9::Present()

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

laatste DX versie geïnstalleerd?

MS brengt al meer dan een jaar om de 2 maanden een "geüpdate" DX9.0c versie uit.

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

Verwijderd

Asle je goed leest staat er dat er met de laatste direct x versie een foutmelding voordoet en de game dus niet wil starten ,
DXLEVEL op 70 en het lukt wel , maar met een omweg .

• TetsuoShima

TetsuoShima

low energy output

ah, ik had alleeen de laatste post gelezen (juiste en laatste verkeerd geïnterpreteerd blijkbaar). Ik kreeg een tijdje terug net zo'n foutmelding met HL2, na een upgrade, dat kwam toen omdat ik DX9c geïnstalleerd had, maar niet de versie met alle 2 maandelijkse hotfixes. Na upgraden naar deze 'echte' laatste versie en driver update, werkte alles perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door TetsuoShima op 18-01-2007 14:02 ]

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

Verwijderd

Kan je mij die link geven naar die versie ?
Kaan alleen de 2004 versie vinden op microsoft ....

• TetsuoShima

TetsuoShima

low energy output

De laatste versie is op 9 januari 2007 gepubliceerd volgens de incremental update, het laatste redistribution package is gedateerd op 19 december 2006

DirectX (Dec. 2006 Redist) (60MB)

DirectX (Dec. 2006 Update) (max 30MB)

Naar de "update versie" staat trouwens ook een link op de MS homepage bij Popular Downloads, hij staat op de 2e plaats, voor WMP11 en achter IE7.

Pagina: 1