Wie heeft er een suggestie om af te studeren bij een bedrijf in de omgeving Assen/Emmen/Hoogeveen? Ik doe Technische Informatica. Ik had reeds een aantal bedrijven benaderd en na uiteindelijk een heel leuk klein bedrijfje te hebben gevonden is dat uiteindelijk toch niet doorgegaan. Reden is dat de opdracht niet is goedgekeurd. En ze zijn erachter gekomen dat ze helemaal geen tijd hebben voor een afstudeerder. Heeft heel veel tijd gekost dus ik nu wil ik een bedrijf dat meer zekerheid biedt (in de zin van begeleiding, ervaring op afstuderen etcetera).
Sony Ericsson te Emmen spreekt mij ook zeer aan omdat ik een bijbaantje heb bij Belcompany
, maar maar dat was tot een aantal maanden terug niet mogelijk omdat ze al alles bezet hadden. Maar dat geintje van hierboven heeft zoveel tijd gekost (ook vanwege de vakanties) dat dit bedrijf wellicht straks weer benaderbaar wordt.
Voor de rest interesseert het me niet veel wat voor bedrijf ik afstudeer in de zin van garantie op een baan. Ik ben toch van plan om verder te studeren. Dus, wie heeft er ideeën? Alvast bedankt voor evt. reacties.
Sony Ericsson te Emmen spreekt mij ook zeer aan omdat ik een bijbaantje heb bij Belcompany
Voor de rest interesseert het me niet veel wat voor bedrijf ik afstudeer in de zin van garantie op een baan. Ik ben toch van plan om verder te studeren. Dus, wie heeft er ideeën? Alvast bedankt voor evt. reacties.
[ Voor 3% gewijzigd door 170074 op 16-01-2007 18:28 ]