Afstudeerplek T.I. omgeving Assen/Emmen, suggesties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Wie heeft er een suggestie om af te studeren bij een bedrijf in de omgeving Assen/Emmen/Hoogeveen? Ik doe Technische Informatica. Ik had reeds een aantal bedrijven benaderd en na uiteindelijk een heel leuk klein bedrijfje te hebben gevonden is dat uiteindelijk toch niet doorgegaan. Reden is dat de opdracht niet is goedgekeurd. En ze zijn erachter gekomen dat ze helemaal geen tijd hebben voor een afstudeerder. Heeft heel veel tijd gekost dus ik nu wil ik een bedrijf dat meer zekerheid biedt (in de zin van begeleiding, ervaring op afstuderen etcetera).

Sony Ericsson te Emmen spreekt mij ook zeer aan omdat ik een bijbaantje heb bij Belcompany ;), maar maar dat was tot een aantal maanden terug niet mogelijk omdat ze al alles bezet hadden. Maar dat geintje van hierboven heeft zoveel tijd gekost (ook vanwege de vakanties) dat dit bedrijf wellicht straks weer benaderbaar wordt.

Voor de rest interesseert het me niet veel wat voor bedrijf ik afstudeer in de zin van garantie op een baan. Ik ben toch van plan om verder te studeren. Dus, wie heeft er ideeën? Alvast bedankt voor evt. reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door 170074 op 16-01-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
De TS lijkt verdacht veel op een sollicitatie, wat niet de bedoeling is van WI. Zolang dit een algemeen topic is zonder specifiek in te gaan op het profiel van de topicstarter en dit niet ontaardt in een wervingstopic waar namen van werkgevers gestooid worden, dan wil ik het een kans geven en openhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Ik wil graag weten welke IT-bedrijven hoog staan aangeschreven mbt afstuderen in de regio Drenthe en welke momenteel waarschijnlijk wel afstudeerders zoeken. Omdat dit er niet zoveel zijn, lijkt het me juist handig toch dat er namen van werkgevers worden genoemd? Tenzij iemand een goede bemiddelingssite weet, maar deze ben ik tot op heden nog tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
Nee, er mogen geen namen van werkgevers genoemd worden, want dan gaat iedereen hier z'n vacatures neerplempen samen met een promoverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 13:05

André

Analytics dude

Ik denk dat je voor echt grote automatiseringsbedrijven toch verder moet kijken naar Zwolle of Groningen. Dan heb je veel meer keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Groningen is eventueel ook nog een optie inderdaad omdat ik daar nog wel op kamers kan gaan. Heeft iemand nog goede bemiddelingssites (dus niet die spambedrijven) of tips voor leuke bedrijven?

offtopic:
Alsof de grote bedrijven hier een vacature gaan neerzetten. Je herkent meteen aan de opbouw van een tekst en aan iemand zijn post history of diegene een spammerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Wat als we A zeggen dat we dan ook de concurrent noemen, a la publieke omroepen?

edit:
bij nader inzien toch maar weggehaald

en krijg je niks aangeboden vanuit je opleiding? Daar zorgen zij toch ook voor? Desnoods kan je altijd nog een afstudeerproject doen binnen je school (alhoewel dit niet bevordelijk is voor je klantenkring)..

Opties genoeg imo maar je moet er wel werk van maken ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 16-01-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Topicstarter
Hallo ds, waarom heb jij een nickname van 2 karakters? :P Ik zie hier toch duidelijk staan de de minimum lengte van een nick 3 karakters is! Frapant is dat :+

*knip vissen* En de rest van de offtopic reactie had je ook beter achterwege kunnen laten.

[ Voor 31% gewijzigd door Rukapul op 19-01-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:58

Qwerty-273

Meukposter

170074 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 13:22:
offtopic:
Weet er iemand nog een leuke stageplek voor mij?
Wat is er mis met gewoon een rondje gaan bellen? Heb je direct antwoord of ze een afstudeer plek hebben of niet, met een brief zit je alleen maar af te wachten terwijl je brief op het stapeltje te lezen in een aantal maanden verdwijnt.
Pak de telefoongids/goudengids en ga bellen! En misschien contact opnemen met je opleiding of zij eventueel nog contacten hebben met een open afstudeer plek?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1