Toon posts:

notebook backup partion verwijderd !

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Acer aspire 1520 waar van ik per ongeluk de backup partitie heb verwijderd, hoe kan ik nu de software van acer installeren bv Xp Home edition. ik namelijk ale partitie,s geformateerd.

Verwijderd

LOl.................ik doe juist mij uiterste best om van die recovery partitie op mijn HP laptop af te komen. Vertel me ff hoe jij die verwijderd hebt? Ik krijg steeds een foutmelding als ik die partitie wil verwijderen met PM 8. Ook eenvoudig in de prullenbak leegmaken lukt niet.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:46:
LOl.................ik doe juist mij uiterste best om van die recovery partitie op mijn HP laptop af te komen. Vertel me ff hoe jij die verwijderd hebt? Ik krijg steeds een foutmelding als ik die partitie wil verwijderen met PM 8. Ook eenvoudig in de prullenbak leegmaken lukt niet.
Ouderwets>fdisk en format >:) Of gewoon winXP cdtje lenen en dan partitioneren en formateren _/-\o_

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:46:
Acronis Partiton Expert.

Mareu, die dingen zijn er juist voor gemaakt NIET verwijderd te worden, omdat je ze nodig hebt bij recovery/garantie en andere grappen. Heb je hem niet meer, dan kun je hem misschien van een andere gebruiker met dezelfde laptop kopiëren, of hem bij Acer op cd/dvd bestellen (als dat mogelijk is). Anders heb je een probleem en dien je je eigen Windows te installeren.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik het met 2 diskette,s met partitiemagic verwijderd ! op pc in bios boot veranderen naar diskette save en opstarten en vandaar uit werken, gebruik ik meestal voor schonen pc/laptop
DarthPlastic schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:49:
[...]

Acronis Partiton Expert.

Mareu, die dingen zijn er juist voor gemaakt NIET verwijderd te worden, omdat je ze nodig hebt bij recovery/garantie en andere grappen. Heb je hem niet meer, dan kun je hem misschien van een andere gebruiker met dezelfde laptop kopiëren, of hem bij Acer op cd/dvd bestellen (als dat mogelijk is). Anders heb je een probleem en dien je je eigen Windows te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
En op de recovercd staat xp home dus !! zou ik nu een nieuwe cd moeten kopen met XP !!! denk het niet.
Vind het knap waardeloos dat xp verwerkt word in een recovercd/dvd.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens contact op met de supportafdeling van Acer. Hier kunnen we je echt niet bij helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.