heh Computerfarm falliet eindelijk zeg die lui hebben te veel mensen al problemen gezorgd aldus mij ook heh ik had daar ooit een 20" Samsung 206B TFT gekocht medio Maart 2006 en na een week, niets binnen dan maar een mailtje sturen avn waar me bestelde product bleef wat volgens hun site "op voorraad" was ze reageerde met ,
"Geachte Klant,
We zullen jou order op nieuw moeten vangen omdat je order perongelijk verwijderd was van ons systeem door een nieuwe medewerker,
mg het team van de Computer-Farm"
Dus ja ik bedacht me van sja het zijn maar mensen en mensen maken wel eens fouten dan maar op nieuw besteld en toen kreeg ik een email van ze dt me bestelling ontvangen was en de order geplaatst was en na 3 dagen kreeg ik een mail dat me betaling ook was ontvangen en dat ik me product binnen een week in huis zoude hebben.
Nou dit leek allemaal best rooskleurig en als een geheel normaal process, maar ja na een week niets, gewlijk gemailed en hun zeide van je order is ontvangen maar nog niet voortgezet" ik mailed van waarom hebben jullie me een mail gestuurd van dat het wel is voortgezet, dat bleek een vergissing te zijn.
nou ja hun reageerde met :
geacte klant
mbt onze spijt zullen wij meer speod in uw bestelde oder plaatsen
mvg het team van Computer-Farm"
Nou ik werd het mailen al een beetje beu al 2 weken en nog niets heh, gewoon blijven mailen en die gasten maar onder druk zetten dat ik gewoon me betaalde product wilde hebben waar ik voor betaald heb en dit aan de lijn gebeuren niet accepteerd, , weer een week vor bij en nog en en zelfs na 5 weken nog steeds niets, Bellen had ook weinig zin want ze waren gewoon te lui om op te enemen of ze kwamen met de wereld bekendste smoes " Sorry we hebben het te druk gehad en geen tijd" ik beantwoorde een keer met geen tijd voor je klanten? waarom maken jullie wel tijd om geld van ons aan te nemen dan? hier beantwoorden ze niet op heh.
Zelfs me vader heeft ze ook een meerdere keren gebeld maar ze namen niet op, kansloos dus.
het werd ons te serieus, me vader heeft het verder via zijn werk afgehandeld, die is Bedrijfsleider van Recontec. BV Dordrecht die heeft wel ervaring met dit soort bedrijven die weigeren om mee te werken Dus die heeft ze ook een paar zeer serieuze brieven geschreven en die kreeg ook smoesjes van dat me order zo snel mogelijk wordt verwerkt en na de 6de week zei ik tegen me vader dan maar iets bedenken om die EUR 379,85 terug te krijgen van ze, hij heeft een rechtzaak van gemaakt en voor dit soort dingen kan je verzekerd zijn als zo'n bedrijf heeft geen recht om je geld zo lang na verkoop in te houden zonder dat er er een product is afgelevered.
Zelf weet ik niet hoe dat allemaal heet en werkt, vandaar dat ik me vader het maar aan over liet. Al die telefoontjes heeft ons z'n 45 euro gekost, en dat was wel verloren gegaan, de oplichters van de oplichter farm lieek het meer op.
Het duurde hun 7 weken om me terug te betalen ipv EUR 379,85 kreeg ik EUR 425,85 op me bank rekening gestort wegens deze zaak, dus de rechtzaak gewonnen.
Computer-Farm kreeg 2 weken de tijd om me geld terug te geven als het langer duurde moesten ze meer betalen, vanwegen de tijd rekking tijd kost hun geld en dat extra kreeg ik als vergoeding.
Nu dat ik dit topic zag, dacht ik van, deel ik mijn zeer slechte ervaring van deze webshop maar mee, dit soort bedrijven moeten z.s.m. verwijderd worden want die veroorzaken genoeg ellende.
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 23009 op 27-11-2008 15:48
]