Faillisement van Computerfarm.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 22:49

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
Dit topic is bestemd voor de gedupeerden van het faillisement van Computerfarm, en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen, om alles wat met de problemen van deze firma's te maken heeft te bespreken, dit naar aanleiding van een groot aantal surveys in de Shop Survey van deze shop.

De curator is meester van Hooft van advocatenkantoor van Hooft (email: vanhooft [AT] vanhooftadvocaten [DOT] nl)

Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shops.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Longbeard op 16-01-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbox2
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 12:52
jammer maar helaas is me nu duidelijk.

Ik heb zondag 7 januari een bestelling geplaatst bij dit bedrijf voor de volgende zaken:

GIGA-BYTE GA-965P-S3
HITACHI 320GB 16MB SATA2
Intel Core 2 Duo E6400

Dit alles voor het mooie totaal bedrag inclusief verzending van 378,05 euro.

Maandag 8 januari kreeg ik de orderbevestiging per email met de mededeling dat ik het totaalbedrag per bank/giro moest overmaken. Eerst nog een check gedaan bij de Kamer van Koophandel, omdat ik al eens eerder het schip in ben gegaan. Alles was in orde volgens de kvk en het bedrag netjes overgemaakt.

Nadien heb ik een email gestuurd en verscheidene keren gebeld, maar ik kreeg constant een voicemail aan de lijn en geen reply op de email.

Afgelopen maandag heb ik wederom een check gedaan bij de Kamer van Koophandel, en toen bleek dat dit bedrijf failliet was verklaard op 10 januari 2007. Op dat moment realiseerde ik me dus dat ik in feite mijn geld kwijt was. Zuurverdiend geld wat ik niet zomaar even kan missen in feite. (persoonlijk word ik nog harder geraakt, omdat ik de spullen nodig had om me voor te bereiden op een certificering in maart, en dat nu helaas niet kan doen. Dus ook geen certificering en ook geen loonsverhoging).

Ik heb de secretaresse van de curator (bovengenoemd advocatenkantoor) inmiddels 2 keer aan de telefoon gehad. Ik heb een email gestuurd met daarin de offerte zoals ik hem had gekregen en mijn verhaal, en ik stuur nog een email dat ik mij als schuldeiser wil aanmelden bij hun (doe ik ook per brief) met daarin het afschrift van mijn bank.

Ergens voel ik het wel als een vorm van oplichting. Ik betaal netjes, en vervolgens wordt het bedrijf heel erg kort daarna failliet verklaard. Het proces van failliet verklaren is mijns inziens niet in een dag afgerond omdat rechtbanken daar een paar weken over doen vanwege planningen. En het doet natuurlijk het meeste zeer dat de Nederlandse wet in deze achter de failliet staat en dat de schuldeisers moeten hopen dat ze hun geld terug krijgen.

Hierover staat trouwens wel een heel boeiend stuk op wikipedia. Zoek maar eens op faillisement in google. Dan weet je in ieder geval een beetje wat je te wachten staat op het moment dat je benadeeld bent. Verder denk ik dat het goed is als iedereen die benadeeld is hier reageert en zichzelf als schuldeiser aanmeld bij de curator. Hierbij natuurlijk wel bewijsvoering aanleveren, want anders kan die beste man ook niets doen.

Ik hoop dat ik het geld of de producten snel kan krijgen en alsnog mijn certificering kan doen, maar ik vrees het ergste.

met vriendelijke groet
Jouk Hettema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153315

Ik heb 4 maanden terug geheugen bij hun besteld, nooit gelevert, nooit geen geld terug.
Vorige week namens mijn bedrijf een factuur gestuurd, nu mag ik ook naar mijn (gelukkig een stuk kleiner bedrag dan in de vorige reply), nu ik het hier lees realiseer ik me dat ik ook naar mijn geld kan fluiten :|
Eigenlijk was het te verwachten, 0,0% service, geen leveringen, te lage prijzen, noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-06 14:33
Wauw! (was mijn eerste reactie)

Wat ben ik blij dit te lezen. Wij moesten ook geen week later komen (zie ook mijn shopsurvey). dan waren wij ons geld ook kwijt geweest à € 515,11.
Wij waren ook van plan een advocatenkantoor in te schakelen, gelukkig was dit niet nodig en kregen we ons geld handje kontantje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138488

Ik heb ‘maar’ 43 euro verloren. Heeft het zin om dat te melden?

Het is bovendien een raar verhaal. Ik had een MoBo gekocht. Het heeft nooit helemaal goed gewerkt (zie mijn andere threads) en hield er na anderhalve week helemaal mee op. Ik heb gemaild wat ik moest doen om ‘m te laten repareren, en kreeg deze reactie:

“Goedemiddag,

Indien u een defect vermoed dan kunt u dit met vermelding van een kopie
factuur en een klachtomschrijving sturen naar:

Computerfarm.nl
Tav RMA afdeling
Wylerbaan 43
6561 KP Groesbeek

Mvg,
Computerfarm.nl”

Ik heb om opheldering gevraagd, omdat ik niet precies duidelijk had wat ik moest doen. De website vermeldt ook een RMA nummer wat je zou moeten krijgen. Die had ik niet gekregen. Het antwoord luidde:

“Goedemorgen,

Het is de bedoeling dat u het moederbord terugstuurt.

Mvg
Computerfarm.nl”

Dus nu ligt er ergens een doos van mij in hun magazijn, zonder RMA nummer, met een kapot moederbord. Ik wil graag mijn geld terug (of een werkend moederbord). Kan ik volgens jullie uberhaupt verhaal halen, of is dit (zonder dat RMA nummer) een verloren zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 138488 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:10:
Ik heb ‘maar’ 43 euro verloren. Heeft het zin om dat te melden?
[...]
Dus nu ligt er ergens een doos van mij in hun magazijn, zonder RMA nummer, met een kapot moederbord. Ik wil graag mijn geld terug (of een werkend moederbord). Kan ik volgens jullie uberhaupt verhaal halen, of is dit (zonder dat RMA nummer) een verloren zaak?
Helaas, maar als je failliet bent, is het vaak maar de vraag of er geld uit te halen valt. Bedrijven en personen die méér dan 500,- terugkrijgen van computerfarm krijgen eerder hun geld terug dan mensen die minder dan 100,- terug zouden moeten krijgen. De curator zal proberen eerst aan die mensen (een deel van) het geld terug te geven.
Het geld wat kan worden uitgegeven is bijv. de verkoop van computers, bureaus en dergelijke die ze daar hebben staan. Er valt niet veel mee te verdienen, dus ik denk dat je met 43,- weinig kans maakt...

[ Voor 9% gewijzigd door mithras op 19-01-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik heb de hele soap op de shopsurvey pagina vanaf het begin van de zomer van 2006 gevolgd. Had namelijk een HDTV besteld en hier met veel stress en gebel 2 maanden op gewacht. In begin 2006 waren de reacties erg positief en dat heeft mij toen doen besluiten de tv hier te bestellen. Na de bestelling waren de positieve reacties een zeldzame verschijning op de survey.
Ik dacht toen ook al dat ik naar mijn 1300,- kon fluiten. Uiteindelijk is na 2 maanden de tv gelukkig wel geleverd. (Deze stond tijdens en na de bestelling op de site gewoon als direct leverbaar binnen 2 werkdagen.)
Ik wilde na alle stress een enorm lang verhaal schrijven in de survey, maar ik was alles zo beu ik me de moeite er niet meer voor heb genomen. Er waren ook al zat anderen met soortgelijke verhalen.

De laatste maanden zag ik (en misschien een hoop andere users) dit faillisement wel aankomen.
Ik vroeg me steeds af waarom ze nu steeds iedereen zoveel deden beloven en mensen bleven voorliegen. Ik denk nu dat de medewerkers met de rug tegen de muur stonden geen andere keus hadden. Ze moeten een ongelooflijke kuttijd gehad hebben daar de laatste maanden. Boze klanten aan de lijn (en terecht natuurlijk, ik was er ook een van) en aan de andere kant de baas die hun misschien opdraagt de klanten aan het lijntje te houden.
Ik vraag me ook af hoe hun bedrijffstrategie was. Volgens mij hadden ze helemaal geen voorraad en bestelden ze alles on the fly bij leveranciers. (misschien dat iemand anders hier een betere theorie voor heeft?)
Ik vind het wel een schande dat ze mensen tot op het laatste moment spullen hebben laten bestellen en laten betalen terwijl ze zelf al de bui zagen hangen.
Erg jammer voor de gedupeerden ofcourse en ik hoop dat de zwaarst gepupeerden nog kans maken om hun geld terug te krijgen. Helaas is dit bij een faillisement meestal een verloren zaak.

[ Voor 52% gewijzigd door KneppaH op 23-01-2007 14:37 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik geef je weinig kans, maar wellicht is het wel zo dat je je defecte moederbord terug moet krijgen. Garantie kun je vervolgens bij de fabricant claimen :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Misschien offtopic, maar waar ik raar van sta te kijken is dat de site totaal geen melding maakt van een faillisement. Het is dus op dit moment mogelijk om wat te bestellen en te betalen aan een failliet bedrijf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:09

Ravefiend

Carpe diem!

Yoeri schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Ik geef je weinig kans, maar wellicht is het wel zo dat je je defecte moederbord terug moet krijgen. Garantie kun je vervolgens bij de fabricant claimen :)
Dit was ook mijn gedacht. Zo heb ik ooit een videokaart van Gainward rechtstreeks naar hen zelf gestuurd aangezien de online shop waar ik deze gekocht had, niet meer bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserbean
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2024
Envy007 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:36:
Misschien offtopic, maar waar ik raar van sta te kijken is dat de site totaal geen melding maakt van een faillisement. Het is dus op dit moment mogelijk om wat te bestellen en te betalen aan een failliet bedrijf? :?
Lijkt mij gewoon on-topic. In ieder geval werken de links op de site niet meer. Tot een paar dagen geleden deden die het wel, maar strandde je in een script error of zo op het moment dat je naar de virtuele kassa ging. Dat zou helemaal mooi zijn! (Hm, dan was trouwens wel de kans groter dat ik mijn geld, een kleine 1300 euro voor een nooit-geleverde laptop, zou terug zien ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyTi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 12:09
Ik heb 3 maanden geleden een Slimline NEC brander besteld (70 eur). Een aantal weken na bestelling had ik helaas nog steeds niks ontvangen. Na veel mailcontact (verliep toen al vrij stroef) met Computerfarm bleek het product niet meer leverbaar te zijn door hun leverancier. Uiteindelijk werd afgesproken dat ze mijn geld terug zouden storten, maar helaas heb ik tot op heden nog niks terug ontvangen. Ook reageren ze al tijden niet meer op mijn emails. Is er iets wat ik nu nog kan doen om mijn geld terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
mithras schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:43:
[...]
Helaas, maar als je failliet bent, is het vaak maar de vraag of er geld uit te halen valt. Bedrijven en personen die méér dan 500,- terugkrijgen van computerfarm krijgen eerder hun geld terug dan mensen die minder dan 100,- terug zouden moeten krijgen. De curator zal proberen eerst aan die mensen (een deel van) het geld terug te geven.
Het geld wat kan worden uitgegeven is bijv. de verkoop van computers, bureaus en dergelijke die ze daar hebben staan. Er valt niet veel mee te verdienen, dus ik denk dat je met 43,- weinig kans maakt...
Zo werkt dat niet: er zijn wel voorrangsregels voor schuldeisers, maar dat heeft niet met de hoogte van de vordering te maken. Het geld wat er overblijft (als er geld overblijft) wordt eerst over de preferente en daarna over de reguliere schuldeisers verdeeld.
Dat moederbord is nog steeds van jou en als je dat bij de curator meldt, dan zul je dat bord, mits het er is, terug krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door StevenK op 20-01-2007 18:11 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-06 23:24
Dit is erg slecht nieuws. Ik heb eind september een bestelling geplaatst. Op dit moment heb ik nog een brander en een videokaart te goed, voor ca. 180,-
Denk dat ik kan fluiten naar m'n centen. Ik ben maandenlang bezig geweest met bellen en mailen. Af en toe kreeg ik ook echt contact. Daarin werd me van alles belooft, "de spullen lagen telkens net klaar voor verzending", niet dus!

Ik snap alleen niet hoe ze maanden lang iedereen hebben kunnen voorliegen. Dit is gewoon oplichting. Als de schulden niet kunnen worden voldaan, dan mogen deze mensen van mij wel een andere straf krijgen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:02

SeatRider

Hips don't lie

Ik heb hier eind 2006 nog een videokaart en geheugen besteld voor inderdaad erg weinig geld, netjes binnen enkele dagen geleverd gekregen. Vorige week nog stond ik op het punt er een toetsenbord van 100 euro te bestellen. Goed dat ik dat niet gedaan heb, mede dankzij de steeds negatiever wordende opmerkingen op de surveys.

Ik ben overigens een half jaar terug ook 800 kwijtgeraakt bij het faillissement van fotomeile.de, ook daar draai ik in de molen mee van de curator, maar reken nergens meer op.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 22:29
Mischien heeft het aan mij gelegen.
Ik heb tijdje geleden ook klaar gestaan om hier een HDD, en een mobo te kopen.

Echter ben ik hiervan af gestap aangezien de website krakemikig in elkaar zat.
Logo's e.d. leken wel uit een boekje te zijk gekopieerd en vergroot.

Als ik naar een website als alternate kijk zie ik daar overzicht profesioneele webwinkel. Dat voelt voor mij betrouwbaar. Dat heb ik nooit gehad bij de ComputerFarm.

Het beste is als je hardware ter reparatie daar heb ligen is de curator opbellen en afspraak met hem maken over jou stuk hardware. incl je Factuur mee nemen.
Je kan ook contact opnemen met je verzekering indien je het hardware niet terug krijgt.

Indien je hardware niet aanwezig is kan je dan aangifte doen van verduistering?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Laatst online: 17-04 10:47
Helaas is de praktijk van faillissementen verre van plezierig voor de kleine schuldeisers.

Belastingdienst en UWV hebben de meeste kans geld te ontvangen.
Daarna zouden de (overige) schuldeisers aan de beurt moeten komen.

Praktijk is dat de curator meestal eerst zelf zijn salaris veilig stelt, en dan pas kijkt of er nog wat te verdelen is voor de schuldeisers. En dat is meestal niet het geval.

Heel hard, maar wel de praktijk.

Sterkte.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPredator72
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb op 27 december 2006 een bestelling gedaan voor 1260 euro.
Binnen 'n week had ik m'n dual core processor, m'n harde schijven en mobo binnen twv 680 euro.
Maar zit nu, tevergeefs waarschijnlijk, te wachten op m'n 8800 gtx en 'n voeding twv 580 euro.
Hoop dat ik daar nog iets van terug zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Hoe zit het eigenlijk met het aan computerfarm gekoppelde verzendbedrijf, hoe heette het ook alweer?

Edit: Silverliner dus, die bestaat nog wel.

[ Voor 33% gewijzigd door SeatRider op 22-01-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:35
SeatRider schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:10:
Hoe zit het eigenlijk met het aan computerfarm gekoppelde verzendbedrijf, hoe heette het ook alweer?

Edit: Silverliner dus, die bestaat nog wel.
Als dat binnen Item Nederland BV valt, zal dat wel net zo hard in het faillissement meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

RoelJewel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:25:
[...]

Als dat binnen Item Nederland BV valt, zal dat wel net zo hard in het faillissement meegaan.
Ja, dat vroeg ik me dus af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Één en ander zal samenhangen met de gekozen BV constructie, de tenaamstelling, en eventuele aantoonbare zaken als nalatigheid of wanbeleid waardoor hoofdelijke aansprakelijkheid mogelijk wordt.

Dit gaat echter voorbij het huidige feit van faillissement van Computerfarm, waarvoor dit topic bedoeld is. Laten we het daar voorlopig bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Anoniem: 27535 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:18:
Één en ander zal samenhangen met de gekozen BV constructie, de tenaamstelling, en eventuele aantoonbare zaken als nalatigheid of wanbeleid waardoor hoofdelijke aansprakelijkheid mogelijk wordt.

Dit gaat echter voorbij het huidige feit van faillissement van Computerfarm, waarvoor dit topic bedoeld is. Laten we het daar voorlopig bij houden.
Van de site: SILVERLINER is a member of the Dutch ITEM Group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StevenK schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:40:
[...]

Van de site: SILVERLINER is a member of the Dutch ITEM Group
Dat gaat nog steeds voorbij het huidige feit van faillissement van Computerfarm, waarvoor dit topic bedoeld is. Silverliner is geen partij die in de Shop Survey van Tweakers.net genoemd staat. Hoe informatie over het al dan niet ook failliet zijn van Silverliner daarbij relevant is zie ik nog steeds niet :)

Back ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

hier een stukje uit de algemene voorwaarden van computerfarm:
(google op "KVK 12033691" en je komt midden op de eerste pagina hun website tegen waar je gewoon nog in kan bladeren.)
9. Overmacht.

9.1 In geval Computerfarm.nl door onvoorziene omstandigheden en/of overmacht niet in staat is de overeengekomen goederen of diensten te leveren, is zij gerechtigd de uitvoering van de overeenkomst zolang op te schorten totdat nakoming weer mogelijk is. Ingeval van overmacht zal Computerfarm.nl daarvan onverwijld mededeling doen aan opdrachtgever.

9.2 Indien Computerfarm.nl door overmacht blijvend niet in staat is de opdracht uit te voeren, is zij gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, in welk geval de opdrachtgever geen recht heeft op enige schadevergoeding.
Ik weet niet of een faillisement onder de rubriek overmacht valt.

[ Voor 7% gewijzigd door KneppaH op 23-01-2007 14:53 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:11
28 december 2006 mijn NEC 7173 LF Black brander DOA gemeld via de RMA procedure, nog steeds niets gehoord. Ga ik zojuist kijken, zie ik dat de website gesloten is (www.computerfarm.nl en www.itemnederland.nl, www.silverliner.nl doet het overigens nog) Nu me NEC 7173 LF Black brander maar bij NEC zelf aangemeld.

Ik had 6 november 2006 besteld, maar nooit al mijn producten verkregen. 7 december 2006 alles gecancelled wat nog in bestelling stond, en na heel veel zeuren (telefoon en E-mail) het geld terug gestort gekregen 19 december 2006 en de overige onderdelen ergens anders besteld.

Ik sta er niet raar van te kijken, dat het bedrijf nu failliet is.

Voor de mensen die hier nog geld in hebben zitten, hoop ik het beste.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:35
KneppaH schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:45:
(google op "KVK 12033691" en je komt midden op de eerste pagina hun website tegen waar je gewoon nog in kan bladeren.)

[...]

Er had wel kunnen staan dat de opdrachtgever wel recht op schadevergoeding zou hebben, maar waar zou dat geld dan vandaan moeten komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ja inderdaad.
Zo blijven er weinig opties over.

[ Voor 173% gewijzigd door KneppaH op 24-01-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190763

09-01-07 bestelling gedaan. 10-01-07 betaling overgemaakt á 272.98 euro. En schrik me net een hoedje toen ik computerfarm.nl intikte. "Gelukkig" ben ik niet de enigste :( Ik hoop er nog wat van te horen, maar ben bang dat ik m'n centen kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Maar is er een manier als nog de bestelde goederen uit deze toko te krijgen, aangezien ik er wel voor betaald heb dan is het toch al mijn eigendom, behalve dat ze het nog niet verzonden hebben?

Maar deze mensen zullen over een maandje vast wel weer een nieuw bedrijfje hebben opgestart gaan we daar gewoon de spullen weer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Padje schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:02:
Maar is er een manier als nog de bestelde goederen uit deze toko te krijgen, aangezien ik er wel voor betaald heb dan is het toch al mijn eigendom, behalve dat ze het nog niet verzonden hebben?
Nee, pas bij aflevering wordt het jouw eigendom.
Maar deze mensen zullen over een maandje vast wel weer een nieuw bedrijfje hebben opgestart gaan we daar gewoon de spullen weer bestellen.
Dat lijkt me niet zo verstanding, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Soultaker schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:05:
[...]

Nee, pas bij aflevering wordt het jouw eigendom.

[...]

Dat lijkt me niet zo verstanding, hè?
Nee inderdaad ik blij dat het maar om 2 harddisks gaat en een SATA kaartje, heb slechts alleen een verkeerde kast geleverd gekregen... Je zal daar maar voor 500 euro of meer wat besteld hebben...
Totaal 180 euro kwijt toch weer een dag voor jan lol gewerkt.

Gelukkig zijn er ook nog klanten die geen negatieve ervaringen hebben met dit bedrijfje, ze hebben ooit zichzelf helemaal geregistreerd op t.net een positieve feedback achtergelaten en nooit meer op T.net langs gekomen? Toeval ik denk het niet.
Padje in "[ShS] Meldingen - deel 4"

Maar goed mensen mocht er toch nog iets aangedaan kunnen worden stuur me maar even een bericht ik ben van de partij mocht iemand iets (juridisch) opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Meh dat zal echt een nachtmerrie zijn voor de mensen die er iets hebben besteld :-/

Ikzelf heb voor 1000 een laptop besteld bij 4launch, moet er niet aan denken ineens een bericht te zien dat hij failliet is :(

Wat is er niet duidelijk aan de Topic waarschuwing :?

* De welbekende "ja ik ook"-reacties.
* Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shops.
* Gooien met 'modder'.
* Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
* Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.

[ Voor 51% gewijzigd door Longbeard op 31-01-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Padje schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:22:
[...]

Nee inderdaad ik blij dat het maar om 2 harddisks gaat en een SATA kaartje, heb slechts alleen een verkeerde kast geleverd gekregen... Je zal daar maar voor 500 euro of meer wat besteld hebben...
Totaal 180 euro kwijt toch weer een dag voor jan lol gewerkt.

Gelukkig zijn er ook nog klanten die geen negatieve ervaringen hebben met dit bedrijfje, ze hebben ooit zichzelf helemaal geregistreerd op t.net een positieve feedback achtergelaten en nooit meer op T.net langs gekomen? Toeval ik denk het niet.
Padje in "[ShS] Meldingen - deel 4"

Maar goed mensen mocht er toch nog iets aangedaan kunnen worden stuur me maar even een bericht ik ben van de partij mocht iemand iets (juridisch) opstarten?
Padje, we gaan nou niet weer loze uitroepen doen over beïnvloeding van de Shop Survey? Zowel in dat topic, als per mail is je aangegeven dat dat soort meldingen prima zijn, als je de bewijzen kan leveren. Zoals ook gemeld wordt de Shop Survey actief gemonitord op onregelmatigheden. Graag ontopic blijven wat betreft het failissement, de discussie over de ShS is prima, maar niet hier, en niet zonder enige vorm van onderbouwing en bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserbean
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2024
KneppaH schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:45:

[...]

Zeker is in ieder geval dat dit niet onder de rubriek "onvoorzien" valt.
Overigens kan een simpel zinnetje in de voorwaarden nooit zwaarder wegen dan de wet (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 15-06 21:26
Ok, dit is dus de reden dat ik geen antwoord meer krijg op mijn mailtjes...Zeer spijtig, en ongelukkige situatie. De winkel zelf was al slecht, daar niet van. Ik bestelde namelijk een SD kaart, krijg vervolgens een CF kaart. Ik bellen, en dat ding retour sturen, en heb vervolgens (gelukkig) de kaart elders besteld. Vervolgens nooit meer wat van mijn geld gezien. 6 november is hij bij hun aangekomen, en ze waren er mee bezig kreeg ik elke keer te horen.

Sjah lekkere boel, maar omdat het 'maar' 50 euro is (toch 10 uur werken voor mij) heb ik het geld al als kwijt beschouwd. Ik bedacht me daarnet opeens dat ik nog geld tegoed had ergens...en kom ik hier uit. Niet netjes van de winkel om de klanten zo te behandelen, ook al ga je failliet. Berichtgeving was het minste dat kon worden gedaan.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mmmm ... ik lees in de shopsurvey dat CasH_F1RST3 als enige een goede ervaring heeft met computerfarm. Maar dit riekt wel erg naar een survey van computerfarm zelf!

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

ik heb hier september 2006 een geheugensetje besteld a 220 euro, maar doordat het zolang duurde maar in november geannuleerd... tot op de dag van vandaag mn geld nog steeds niet terug gekregen :(

iemand enig idee voor een aanpak om dat geld als nog terug te kunnen krijgen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Anoniem: 102844 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:49:
ik heb hier september 2006 een geheugensetje besteld a 220 euro, maar doordat het zolang duurde maar in november geannuleerd... tot op de dag van vandaag mn geld nog steeds niet terug gekregen :(

iemand enig idee voor een aanpak om dat geld als nog terug te kunnen krijgen? :'(
Er zijn maar weinig faillissementen waar mensen al hun geld terug krijgen. Je moet sowieso je vordering bij de curator indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:03

Snuffel

Vroem!

StevenK schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:51:
[...]

Er zijn maar weinig faillissementen waar mensen al hun geld terug krijgen. Je moet sowieso je vordering bij de curator indienen.
Logisch, want bij een failissement gaat de belasting als eerste de schuld opeisen, daarna de banken, daarna de leveranciers, en daarna pas de eindklant.
Zo is het wettelijk geregeld en dus ben je als consument altijd de pineut op het moment dat je leverancier failliet gaat en jij je zaken reeds betaald hebt zonder overdracht van goederen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Nu online
Snuffel schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:03:
[...]

Logisch, want bij een failissement gaat de belasting als eerste de schuld opeisen, daarna de banken, daarna de leveranciers, en daarna pas de eindklant.
Zo is het wettelijk geregeld en dus ben je als consument altijd de pineut op het moment dat je leverancier failliet gaat en jij je zaken reeds betaald hebt zonder overdracht van goederen.
Nee, zo is het zeker niet geregeld. Er zijn weliswaar preferente schuldeisers, zoals de belastingdienst, die voorrang hebben, maar alle schuldeisers staan in principe in dezelfde rang. Het is niet zo dat leveranciers voorrang hebben boven klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188514

Hoe zit het nou dan met de garantie. Ik heb namelijk een half jaar geleden 2GB (2*1gb) reepjes intern geheugen van PQI gekocht. Deze doen het nog prima gelukkig. Maar wat nou als zij op de een of andere manier kapot gaan?? Heb ik nog garantie? en bij wie moet ik verhaal gan halen? Bij de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 13:30
Even voor de mensen die NA de faillissementsverklaring nog hebben besteld. Ik ben geen juridisch expert, maar het lijkt me dat de financiele situatie van het bedrijf op 10 januari bepalend is. Alles wat na die datum is bijgestort op de rekening valt volgens mij NIET onder de faillissementsafwikkeling en zou gewoon teruggestort moeten worden.

Ik heb overigens begin vorig jaar ook iets besteld bij deze toko en toen ging het ook al niet al te lekker. Verkeerde artikelen geleverd enz. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar ik had er geen goed gevoel bij.

Garantie: Artikelen die nog onder garantie zijn kun je volgens mij retourneren aan de fabrikant of importeur. De garantie vervalt niet ineens omdat je leverancier failliet raakt.

[ Voor 14% gewijzigd door PhilipsFan op 02-02-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Laatst online: 17-04 10:47
StevenK schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 13:04:
[...]
Er zijn weliswaar preferente schuldeisers, zoals de belastingdienst, die voorrang hebben, maar alle schuldeisers staan in principe in dezelfde rang. Het is niet zo dat leveranciers voorrang hebben boven klanten.
Nee, maar praktijk is wel dat na de preferente schuldeisers eerst de curator zijn eigen salaris veilig stelt, en daarna pas kijkt of er nog wat te verdelen valt. En in dit soort gevallen blijkt dat dan 'opeens' tegen te vallen.

Ook is mij opgevallen dat een curator heel goed kijkt naar of zijn inspanningen om wat lastiger bereikbaar kapitaal of situaties van slecht bestuur pas aan wil pakken als daar ook voldoende salaris tegenover staat. En dat is enerzijds heel goed te begrijpen en ondernemend denken, anderzijds een beetje tegenstrijdig met zijn opdracht imho.

Maar die discussie gaat richting off-topic ben ik bang.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

StevenK schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:51:
[...]

hoe kan ik die curator bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:19

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 102844 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:43:
[...]

hoe kan ik die curator bereiken?
Misschien even de start-post lezen :?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126518

Gisteren een brief ontvangen van de curator.

Mijn situatie is als volgt:
Videokaart besteld 20-10-2006 incl bezorgen onder rembours,
23-10-2006 eerste afleverpoging door silverliner gedaan, niet thuis
Contact opgenomen met Silverliner (bezorgservice) om zelf af te halen in leiden
24-10 afgehaald in Leiden en rembourskosten contant betaald
Geen betaalbewijs ontvangen (of wel ontvangen maar in ieder geval niet meer in mijn bezit), wel een rekening waar rembours op vermeld staat van computerfarm

4-4-2007 brief ontvangen van de curator dat er nog 195 euro openstaat op mijn naam.

Wat kan ik nu doen?? Een brief sturen naar de curator zonder betaalbewijs levert mij waarschijnlijk erg weinig op.

Zijn er nog meer tweakers met hetzelfde probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
aZuL2001 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:05:
Nee, maar praktijk is wel dat na de preferente schuldeisers eerst de curator zijn eigen salaris veilig stelt, en daarna pas kijkt of er nog wat te verdelen valt. En in dit soort gevallen blijkt dat dan 'opeens' tegen te vallen.
Nog beter, het loon van de curator en de gemaakte kosten komen zelfs voor de preferente schuldeisers. Dan komen de preferente schuldeisers (waar onderling ook nog een rangorde bestaat) en dan pas komt de rest. Er hoeft niet gezegd te worden dat deze laatste groep nooit veel geld zal terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als jij bewijs hebt dat er rembours verstuurd werd, en je hebt het pakket in handen, dan is alles verder helemaal het probleem van de vervoerder.

Je hebt het pakket in handen, dus:
Ofwel heb je betaald en heeft hij het geld niet doorgegegeven. Zijn probleem
Je hebt niet betaald maar hij heeft je het pakket toch gegegeven: rembours genegeerd. Zijn probleem

Dat zal de curator ook wel snappen hoor :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepoMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02-2021
Anoniem: 126518 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:15:
Gisteren een brief ontvangen van de curator.

Mijn situatie is als volgt:
Videokaart besteld 20-10-2006 incl bezorgen onder rembours,
23-10-2006 eerste afleverpoging door silverliner gedaan, niet thuis
Contact opgenomen met Silverliner (bezorgservice) om zelf af te halen in leiden
24-10 afgehaald in Leiden en rembourskosten contant betaald
Geen betaalbewijs ontvangen (of wel ontvangen maar in ieder geval niet meer in mijn bezit), wel een rekening waar rembours op vermeld staat van computerfarm

4-4-2007 brief ontvangen van de curator dat er nog 195 euro openstaat op mijn naam.

Wat kan ik nu doen?? Een brief sturen naar de curator zonder betaalbewijs levert mij waarschijnlijk erg weinig op.

Zijn er nog meer tweakers met hetzelfde probleem??
Ook ik heb hetzelfde probleem, zending in oktober hier thuis gekregen en gewoon netjes aan de deur betaald. Verder heb ik geen ontvangstbewijs ontvangen. Wel ontving ik van de week dezelfde brief als die jij hebt gekregen van de curator. Ik heb meteen even contact opgenomen met het advocaten kantoor, maar daar werd ik niet echt wijzer van, ze raadde me aan om maar een brief te sturen.
Erg irritant allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Laatst online: 17-06 14:07

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Modbreak:Wat is er onduidelijk aan de Topic waarschuwing :?
* Reageer beargumenteerd.

Zoals op internetoplichting.nl door de mods al is aangegeven, is er geen bewijs dat de door je vermelde shop, ook maar iets met Computerfarm te maken heeft. Tweakers.net werkt niet mee aan het verspreiden van ongefundeerde geruchten.

[ Voor 113% gewijzigd door Longbeard op 24-04-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
Maar zoals daar inmiddels is gepost gaan de traceroutes van de 3 bedrijven naar 1 en dezelfde oorsprong..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Laatst online: 17-06 14:07

swtimmer

Ontrafelt het leven!

dominator schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:27:
Maar zoals daar inmiddels is gepost gaan de traceroutes van de 3 bedrijven naar 1 en dezelfde oorsprong..... ;)
Modbreak:Final warning

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 24-04-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
dominator schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:27:
Dus je wilt zeggen dat de webhoster Digitalus verantwoordelijk is! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ik zeg niks.... :)

Maar ze zeggen toch wel eens : "toeval bestaat niet?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
dominator schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:39:
Ik zeg niks.... :)

Maar ze zeggen toch wel eens : "toeval bestaat niet?"
Hoe vaak zal XS4All betrokken zijn geweest bij een faillissement. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Als de hoster nou de enige overeenkomst was..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
dominator schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:48:
Als de hoster nou de enige overeenkomst was..... ;)
Als je harde bewijzen hebt, kun je ze naar me mailen, dan duik ik erin. Echter tot dan toe werkt Tweakers.net niet mee aan het verspreiden van geruchten. We willen niet dat een bedrijf kapot gaat omdat er via Tweakers.net geruchten worden verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Misschien offtopic, maar anders maak ik er wel even een topic voor aan. Wat zou t.net ondernemen mocht er 'een zekere webshop' in de pricewatch aktief zijn die bewezen ontstaan is uit een onderneming als computerfarm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
dominator schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:57:
Misschien offtopic, maar anders maak ik er wel even een topic voor aan. Wat zou t.net ondernemen mocht er 'een zekere webshop' in de pricewatch aktief zijn die bewezen ontstaan is uit een onderneming als computerfarm?
Zoals ik al zeg mail mij je bewijzen naar mij en ik duik erin. Een topic is niet toegestaan, aangezien we niet de oorzaak willen zijn van een geruchtenstroom tegen een lopend bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Dat is niet het antwoord op mijn vraag, maar ik begrijp best dat je hier daarover geen harde uitspraken kan doen. Ik doelde op een topic "Wat doet t.net als een failliet oplichters bedrijf doorstart in de PW?" maar die zal ik dus niet aanmaken..... ;) (gaat ook wel offtopic zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Topicstarter
dominator schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:21:
Dat is niet het antwoord op mijn vraag, maar ik begrijp best dat je hier daarover geen harde uitspraken kan doen. Ik doelde op een topic "Wat doet t.net als een failliet oplichters bedrijf doorstart in de PW?" maar die zal ik dus niet aanmaken..... ;) (gaat ook wel offtopic zo)
Dat verschilt per bedrijf, per situatie afhankelijk van de omstandigheden neemt het MT een beslissing daarover. Wat we doen kan en wil ik, voordat ik de feiten zie niet zeggen. (Erg Offtopic, dus laten we het hier, in dit topic, maar rusten. :) Je kunt je gegevens natuurlijk opsturen. )

Anoniem: 23009

heh Computerfarm falliet eindelijk zeg die lui hebben te veel mensen al problemen gezorgd aldus mij ook heh ik had daar ooit een 20" Samsung 206B TFT gekocht medio Maart 2006 en na een week, niets binnen dan maar een mailtje sturen avn waar me bestelde product bleef wat volgens hun site "op voorraad" was ze reageerde met ,

"Geachte Klant,
We zullen jou order op nieuw moeten vangen omdat je order perongelijk verwijderd was van ons systeem door een nieuwe medewerker,

mg het team van de Computer-Farm"

Dus ja ik bedacht me van sja het zijn maar mensen en mensen maken wel eens fouten dan maar op nieuw besteld en toen kreeg ik een email van ze dt me bestelling ontvangen was en de order geplaatst was en na 3 dagen kreeg ik een mail dat me betaling ook was ontvangen en dat ik me product binnen een week in huis zoude hebben.

Nou dit leek allemaal best rooskleurig en als een geheel normaal process, maar ja na een week niets, gewlijk gemailed en hun zeide van je order is ontvangen maar nog niet voortgezet" ik mailed van waarom hebben jullie me een mail gestuurd van dat het wel is voortgezet, dat bleek een vergissing te zijn.

nou ja hun reageerde met :

geacte klant

mbt onze spijt zullen wij meer speod in uw bestelde oder plaatsen

mvg het team van Computer-Farm"

Nou ik werd het mailen al een beetje beu al 2 weken en nog niets heh, gewoon blijven mailen en die gasten maar onder druk zetten dat ik gewoon me betaalde product wilde hebben waar ik voor betaald heb en dit aan de lijn gebeuren niet accepteerd, , weer een week vor bij en nog en en zelfs na 5 weken nog steeds niets, Bellen had ook weinig zin want ze waren gewoon te lui om op te enemen of ze kwamen met de wereld bekendste smoes " Sorry we hebben het te druk gehad en geen tijd" ik beantwoorde een keer met geen tijd voor je klanten? waarom maken jullie wel tijd om geld van ons aan te nemen dan? hier beantwoorden ze niet op heh.

Zelfs me vader heeft ze ook een meerdere keren gebeld maar ze namen niet op, kansloos dus.

het werd ons te serieus, me vader heeft het verder via zijn werk afgehandeld, die is Bedrijfsleider van Recontec. BV Dordrecht die heeft wel ervaring met dit soort bedrijven die weigeren om mee te werken Dus die heeft ze ook een paar zeer serieuze brieven geschreven en die kreeg ook smoesjes van dat me order zo snel mogelijk wordt verwerkt en na de 6de week zei ik tegen me vader dan maar iets bedenken om die EUR 379,85 terug te krijgen van ze, hij heeft een rechtzaak van gemaakt en voor dit soort dingen kan je verzekerd zijn als zo'n bedrijf heeft geen recht om je geld zo lang na verkoop in te houden zonder dat er er een product is afgelevered.

Zelf weet ik niet hoe dat allemaal heet en werkt, vandaar dat ik me vader het maar aan over liet. Al die telefoontjes heeft ons z'n 45 euro gekost, en dat was wel verloren gegaan, de oplichters van de oplichter farm lieek het meer op.

Het duurde hun 7 weken om me terug te betalen ipv EUR 379,85 kreeg ik EUR 425,85 op me bank rekening gestort wegens deze zaak, dus de rechtzaak gewonnen.

Computer-Farm kreeg 2 weken de tijd om me geld terug te geven als het langer duurde moesten ze meer betalen, vanwegen de tijd rekking tijd kost hun geld en dat extra kreeg ik als vergoeding.

Nu dat ik dit topic zag, dacht ik van, deel ik mijn zeer slechte ervaring van deze webshop maar mee, dit soort bedrijven moeten z.s.m. verwijderd worden want die veroorzaken genoeg ellende. :( :r

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 23009 op 27-11-2008 15:48 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
Naast dat ik je post 3x moest lezen om hem een beetje te begrijpen, was het echt nodig om het topic speciaal na 1.5 jaar hiervoor te kicken?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Anoniem: 23009

M1lamb3r schreef op donderdag 27 november 2008 @ 15:39:
Naast dat ik je post 3x moest lezen om hem een beetje te begrijpen, was het echt nodig om het topic speciaal na 1.5 jaar hiervoor te kicken?
mij wel ik heb wat edits toe gepast, heb nogal last van brak typen heh vanwegen de stress heh, ja die lui hebebn me een half jaar verspilt ik laat gewoon effe mijn helse ervaring achter , was alleen blij te zien datz e eindelijk van de kaart zijn verwijderd, ze hebben genoeg ellende veroorzaakt, opgeruimd staat netjes imho.

Gewoon als herinnering 1 van de meest corrupste PC zaken van NL, ik moest me verhaal kwijt heh, toen der tijd was ik gewoon een half jaar niet meer op internet geweest vanwegen hun dramatige service, Lamers wat mij het betreft. :r Ik kan de reacties van de anderen best begrijpen heh, hierbij heb ik medelijden met de andere gedupeerde ook wat voor de Faillisement is gebeurd.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 23009 op 27-11-2008 17:27 ]

Pagina: 1

Let op:

* De welbekende "ja ik ook"-reacties.
* Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shops.
* Gooien met 'modder'.
* Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
* Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.

Wat wij wel graag zien:

* Houd de discussie hier netjes.
* Reageer beargumenteerd.
* Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.

Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.