Gisteren kwam ik dus hieperdepiep hoera bij mijn autodealer, met 10.000 euro in een glimmend koffertje met een mooie stikker erop die achter in mijn auto lag, liep ik met een brede lach en een groot hart naar binnen, todat mij werd verteld dat ik de Subaru Impreza 555 GT niet kon verzekeren
Ik wou bijna huilen, maar er waren nog 2 andere auto's die ik wou kopen.
De Mitsubishi Lancer Evo
En de BMW 323
Die kon ik ook niet verzekeren, met een depressie van hier tot Tokio ben ik de auto in gestapt en reed ik naar huis toe, ik ben nog wel levend aangekomen.
Nu vraag ik me dus af Waarom, WAAROM!!!
ik de auto niet kan verzekeren.
Mag dit niet?
Of dacht hij dat ik het niet kon betalen?
En als dit niet mag, kan ik dan ergens een 'lijst' vinden met auto's die ik wel kan verzekeren?
Kan ik de Subaru misschien op mijn moeders naam laten zetten, die dan wel weer een rijbewijs heeft voor een automaat?
Ook al zullen ze denkende gezichtjes hebben bij het zien
"Floortje fritsen, leeftijd : 50 "
Auto : Subaru Impreza 555 GT om maar een voorbeeld te noemen.
Ik vraag dus alleen of iemand weet waarom het niet kan.
EN of er ergens een site is waar ik kan zien welke auto's ik WEL mag verzekeren.
Thank you

De Mitsubishi Lancer Evo
En de BMW 323
Die kon ik ook niet verzekeren, met een depressie van hier tot Tokio ben ik de auto in gestapt en reed ik naar huis toe, ik ben nog wel levend aangekomen.
Nu vraag ik me dus af Waarom, WAAROM!!!
Mag dit niet?
Of dacht hij dat ik het niet kon betalen?
En als dit niet mag, kan ik dan ergens een 'lijst' vinden met auto's die ik wel kan verzekeren?
Kan ik de Subaru misschien op mijn moeders naam laten zetten, die dan wel weer een rijbewijs heeft voor een automaat?
Ook al zullen ze denkende gezichtjes hebben bij het zien
"Floortje fritsen, leeftijd : 50 "
Auto : Subaru Impreza 555 GT om maar een voorbeeld te noemen.
Ik vraag dus alleen of iemand weet waarom het niet kan.
EN of er ergens een site is waar ik kan zien welke auto's ik WEL mag verzekeren.
Thank you