Messenger Live problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo,

ik heb een vraagje, het probleem is dat mijn Messenger live de laatste tijd elke keer weg valt (vast loopt) gewoon tijdens het chatten of als ik hem gewoon aan hebt staan krijg ik ineens een melding van verzenden en niet verzenden zonder echte foutmelding of code: dan sluit hij messenger live af en moet ik het programma weer opnieuw opstarten en aanmelden natuurlijk.
erg vervelend zker als het regelmatig (om 15min ofzo) gebeurd.
heb hem al verwijderd en opnieuw geinstalleerd natuurlijk, maar helaas....

Iemand een oplossing? :?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:48

Arethusa

Niet die server

KJTDominicus schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:22:
Hallo,

ik heb een vraagje, het probleem is dat mijn Messenger live de laatste tijd elke keer weg valt (vast loopt) gewoon tijdens het chatten of als ik hem gewoon aan hebt staan krijg ik ineens een melding van verzenden en niet verzenden zonder echte foutmelding of code: dan sluit hij messenger live af en moet ik het programma weer opnieuw opstarten en aanmelden natuurlijk.

Misschien weet men hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1150041 raad. Wellicht is een idee van hoe je eventuele netwerk in elkaar zit of hoe je verbinding met internet maakt ook wel handig om te vermelden. Meld ook wat voor modem en/of router je hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Arethusa op 16-01-2007 16:26 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• KJTDominicus
oke thanks, zal hem daar ook ff posten!
maar dit werkt vaak makkelijker hé :P

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:48

Arethusa

Niet die server

KJTDominicus schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:26:
[...]

oke thanks, zal hem daar ook ff posten!
maar dit werkt vaak makkelijker hé :P
Dat is waar maar zo raakt het forum wel vol met allerlei topics die makkelijk in een centraal topic kunnen ;)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• KJTDominicus
heb gewoon ADSL van Tele2 een 20Mbit lijn....dus dat werkt allemaal wel! ook altijd gedaan maar sinds paar weken ineens fout...
ben zelf ICT-er dus heb zelf ook al gekeken maar kom er niet uit.... :?

Verwijderd

KJTDominicus schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:22:
Hallo,

Het duid meer op een probleem van Windows Live dan je verbinding (dan zou je geen foutmelding krijgen en re-start van windows live messenger)

Aangezien je Windows Live al hebt ge-reinstalled zou dat geen probleem moeten zijn. Heb alleen geen flauw idee welke programma's je voor Messenger hebt geinstalleerd? Je hebt gewoon MSN + maar ook nog allerlei andere bij-programma's die je messenger behoorlijk kunnen ver******...
Probeer dit eens na te gaan; grote kans dat je ooit iets hebt geinstalleerd om messenger 'leuker' te maken

Zoniet dan ligt het toch aan je hardware, misschien een fout op je HD of je intern geheugen (Messenger kan toch 25MB hiervan trekken)

Dus, run gewoon wat programma's ter controle
Register check
Hitman Pro
Foutcontrole van je HD / defragmentatie
Kan nooit kwaad dit te doen, miss helpt het nog beetje :+

• KJTDominicus
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:34:
[...]

Het duid meer op een probleem van Windows Live dan je verbinding (dan zou je geen foutmelding krijgen en re-start van windows live messenger)

Aangezien je Windows Live al hebt ge-reinstalled zou dat geen probleem moeten zijn. Heb alleen geen flauw idee welke programma's je voor Messenger hebt geinstalleerd? Je hebt gewoon MSN + maar ook nog allerlei andere bij-programma's die je messenger behoorlijk kunnen ver******...
Probeer dit eens na te gaan; grote kans dat je ooit iets hebt geinstalleerd om messenger 'leuker' te maken

Zoniet dan ligt het toch aan je hardware, misschien een fout op je HD of je intern geheugen (Messenger kan toch 25MB hiervan trekken)

Dus, run gewoon wat programma's ter controle
Register check
Hitman Pro
Foutcontrole van je HD / defragmentatie
Kan nooit kwaad dit te doen, miss helpt het nog beetje :+
ben ik wel met je eens dat het geen kwaad kan, alleen mijn systeem loopt echt prima dus daar kan het absoluut niet aan liggen (hardware) het is een software probleem zover is zeker!
ik heb alleen Messenger plus geinstalleerd extra....dat heb ik daarvoor ook gebruikt en werkte toen wel goed..... :o

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic hoort eigenlijk niet in Windows Clients thuis, je topic titel zegt natuurlijk wel heel weinig over je eigenlijke probleem en als we dan ook nog eens zien dat je je vraag op twee plekken post dan ga ik je topic maar sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.