Waar is bestelcentrum heen in de ShopSurvey?
Ik ben hem opeens kwijt, heeft dat een reden?
Ik ben hem opeens kwijt, heeft dat een reden?
[ Voor 37% gewijzigd door niels88 op 16-01-2007 17:31 ]
Ja we zijn verplicht de shop te verwijderen, wanneer de shop daarom vraagt.niels88 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:25:
Ik kan gelukkig nog via google cache een paar reacties bekijken, blijkbaar was het niet om de slechte repuatie. Maar zou bijvoorbeeld een shop zoals Computerfarm ook tot deze maatregel kunnen komenDus dat wij als users alleen nog via het forum hopelijk kunnen kijken wat de kwaliteit van de webshop is. De vraag is dus, is Tweakers.net verplicht om de shopsurvey te verwijderen of zit hier nog een wet achter
Nee, want die is inmiddels failliet; zie ook een ander topic.niels88 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:25:
Maar zou bijvoorbeeld een shop zoals Computerfarm ook tot deze maatregel kunnen komen
Pcies: ze waren bang voor jouw negatieve feedback en daarom hebben ze besloten dat ze niet op T.net willen staan.Bizzy schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:49:
Jammer, dat dit kan. Wilde juist mijn ervaring met Bestelcentrum doorgeven. Na 3 pogingen nog steeds géén printer. Waren zeker al bang voor slechte kritieken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Dat is nogal een slecht argument, want dat wilde in dit geval namelijk niks meer of minder zeggen dan dat ze dezelfde webhoster hebben voor hun siteVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:23:
Ik denk eerder dat het komt omdat er iemand een survey had geplaatst waarin terug te vinden was dat Bestelcentrum eigenlijk gewoon van Hardwaretotaal.nl is. (volgens de whois van SIDN)
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
bestelcentrum gebruikt de NAMEserver van hardware totaal, maar ze zijn beide geregistreerd door pericotta webdesign..Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:23:
Ik denk eerder dat het komt omdat er iemand een survey had geplaatst waarin terug te vinden was dat Bestelcentrum eigenlijk gewoon van Hardwaretotaal.nl is. (volgens de whois van SIDN)
[ Voor 26% gewijzigd door Japidoff op 18-01-2007 07:47 ]
gang is alles
[ Voor 68% gewijzigd door Erhnam op 18-01-2007 11:54 ]
http://www.xbmcfreak.nl/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq