[ShS] Bestelcentrum nergens meer te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 07:43

Chielos

Inno Mini Cooper

Topicstarter
Waar is bestelcentrum heen in de ShopSurvey?

Ik ben hem opeens kwijt, heeft dat een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Bestelcentrum heeft aangegeven er voorlopig geen prijs op te stellen om nog langer vermeld te staan in de Pricewatch en Shop Survey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 07:43

Chielos

Inno Mini Cooper

Topicstarter
Ok dank je wel.

Topic kan wel weer weg denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 12:12
Nee, topics gaan niet zomaar op slot :) Wel verduidelijk ik even je topictitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik kan gelukkig nog via google cache een paar reacties bekijken, blijkbaar was het niet om de slechte repuatie. Maar zou bijvoorbeeld een shop zoals Computerfarm ook tot deze maatregel kunnen komen :? Dus dat wij als users alleen nog via het forum hopelijk kunnen kijken wat de kwaliteit van de webshop is. De vraag is dus, is Tweakers.net verplicht om de shopsurvey te verwijderen of zit hier nog een wet achter :)

[ Voor 37% gewijzigd door niels88 op 16-01-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

niels88 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:25:
Ik kan gelukkig nog via google cache een paar reacties bekijken, blijkbaar was het niet om de slechte repuatie. Maar zou bijvoorbeeld een shop zoals Computerfarm ook tot deze maatregel kunnen komen :? Dus dat wij als users alleen nog via het forum hopelijk kunnen kijken wat de kwaliteit van de webshop is. De vraag is dus, is Tweakers.net verplicht om de shopsurvey te verwijderen of zit hier nog een wet achter :)
Ja we zijn verplicht de shop te verwijderen, wanneer de shop daarom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 21:27
Jammer, dat dit kan. Wilde juist mijn ervaring met Bestelcentrum doorgeven. Na 3 pogingen nog steeds géén printer. Waren zeker al bang voor slechte kritieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
niels88 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 17:25:
Maar zou bijvoorbeeld een shop zoals Computerfarm ook tot deze maatregel kunnen komen :?
Nee, want die is inmiddels failliet; zie ook een ander topic.
Bizzy schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:49:
Jammer, dat dit kan. Wilde juist mijn ervaring met Bestelcentrum doorgeven. Na 3 pogingen nog steeds géén printer. Waren zeker al bang voor slechte kritieken?
Pcies: ze waren bang voor jouw negatieve feedback en daarom hebben ze besloten dat ze niet op T.net willen staan. :z

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerder dat het komt omdat er iemand een survey had geplaatst waarin terug te vinden was dat Bestelcentrum eigenlijk gewoon van Hardwaretotaal.nl is. (volgens de whois van SIDN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:23:
Ik denk eerder dat het komt omdat er iemand een survey had geplaatst waarin terug te vinden was dat Bestelcentrum eigenlijk gewoon van Hardwaretotaal.nl is. (volgens de whois van SIDN)
Dat is nogal een slecht argument, want dat wilde in dit geval namelijk niks meer of minder zeggen dan dat ze dezelfde webhoster hebben voor hun site ;)

En verder wil ik nog even voor de zoveelste keer benadrukken dat een verwijdering uit de shopsurvey ook een verwijdering uit de pricewatch betekent!

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 10:15

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als een shop zichzelf laat verwijderen uit de shopsurvey geeft mij dat geen goed gevoel. Al helemaal niet aangezien ik er net een paar dagen geleden voor ruim € 200,- besteld heb.
Één voordeel... Ik woon er om de hoek. Zal er vanavond als ik uit mijn werk kom even langs rijden om te kijken hoe of wat...

Is het misschien een idee om dit topic aan te houden als alternatieve shopsurvey? Dan blijven de reacties tenminste een beetje centraal.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 09:54
mee eens..

heb ook nog €200+ openstaan daar

edit:
11/01/2007 Verwerking Geachte Jaap Hogetoorn,

De Diamondmax staat altijd voor het merk Maxtor ipv Seagate. Dit hebben we inmiddels verbeterd.
Uw order is inmiddels gereed en u krijgt later op de dag de definitieve bevestiging van ons.

Plaats uw berichten uitsluitend via:
order..

Met vriendelijke groet,
Bestelcentrum.nl

15/01/2007 Klant: later op de dag???

is al weer 4 dagen geleden, alles nog goed?
17/01/2007 Verwerking Geachte Jaap Hogetoorn,

Ons excuus e.e.a. is misgegaan met uw bestelling.
Wij zijn dit nu aan het herstellen en pogen uw order vandaag en anders morgen ochtend aan u toe te zenden.

Plaats uw berichten uitsluitend via:
order...

Met vriendelijke groet,
Bestelcentrum.nl

dit waren de laatste 2 reacties.. verder geen gekke dingen
wel een über on-navigeerbare site!
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:23:
bestelcentrum gebruikt de NAMEserver van hardware totaal, maar ze zijn beide geregistreerd door pericotta webdesign..

[ Voor 26% gewijzigd door Japidoff op 18-01-2007 07:47 ]

gang is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 19:47

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb Bestelcentrum.nl geheugen besteld, bijna twee weken geleden. Meteen spijt!!

Er stond op de website dat ze voldoende op voorraad hadden. Dit bleek dus niet waar te zijn. Na dagen wachten zelf maar gaan bellen. Ik kreeg als antwoord dat ik alleen via de webbased interface vragen kon stellen. Dit had ik al gedaan zei ik. Kort daarna werd de order voorzien van deze tekst:

Er was helaas een verkeerde match waardoor er een verkeerd geheugen voor u was gereserveerd dat is zojuist bij controle gebleken.

Wij zullen uw order zo snel mogelijk met het correcte artikel gereed hebben staan in Hilversum.
Hiervan ontvangt u nog een bevestiging.

Weer een paar dagen wachten.. Toch maar zelf weer updaten en gaan bellen:

Naar verwachting kunnen wij u de 512MB x 2 (1GB) PC5400 DDR2, CL4 (Corsair TWIN2X1024-5400C4) alsnog morgen toezenden, onze excuses voor het ongemak.

Joepie! Dacht ik... Maar helaas.. Weer een aantal dagen wachten... Toch maar weer bellen:

Wij hebben de 512MB x 2 (1GB) PC5400 DDR2, CL4 (Corsair TWIN2X1024-5400C4) speciaal voor u besteld bij een externe distributeur, deze heeft helaas nog niet geleverd.
Wij kunnen deze vandaag niet bereiken, maar zullen nagaan vanwaar wij de 512MB x 2 (1GB) PC5400 DDR2, CL4 (Corsair TWIN2X1024-5400C4) niet hebben mogen ontvangen.

Maar wanneer dan wel??? Weer een paar dagen wachten en toen maar weer bellen. Via de telefoon zeggen ze dat ik via de website moet informeren. Als ik een reactie plaats gaan er dagen overheen voordat ik antwoord krijg. Intussen ben ik ook op tweakers.net gaan kijken. Vooral de laatste paar dagen stonden er veel slechte reacties van mensen met ongeveer dezelfde problemen. Na nog een telefoontje updaten ze mijn order dit bericht:

Graag vernemen wij zodra u wenst te annuleren, uiteraard zal daarna het volledige betaalde bedrag binnen enkele dagen worden geretourneerd.

Ik heb nu mijn geld terug gevraagd omdat ze mij geen inzicht kunnen geven hoe lang ik nog mijn geheugen geheugen moest wachten. Hoop dat ik mijn geld terug krijg!! Slechte service en echt een afrader voor iedereen.

[ Voor 68% gewijzigd door Erhnam op 18-01-2007 11:54 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 21:27
Ze vroegen mij om dinsdag te laten weten of ik de printer had ontvangen. NIET dus.
Na 3 kansen in 14 dagen nog steeds geen printer. Ze zijn wel redelijk makkelijk met annuleren.
Maar nu nog mijn geld terug krijgen. Ik had 3 januari betaald en kreeg de 4de van hun de bevestiging dat ze het geld binnen hadden. Andersom kan dat blijkbaar niet.
Eerst vragen ze nog de bankgegevens, alsof ze die niet hebben. Nu ligt het bij de administratie.
Maar ben bang dat ik toch nog naar Hilversum kom aan het rijden............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 18:43
Hier hetzelfde probleem. Enig idee of er ooit nog wat komt, of dat iemand ooit iets heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb ook wat besteld. Even mailen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 12:12
Hier is BZ niet voor bedoelt zoals ook in Buyers Zone FAQ -- laatste update: 10 januari 2006 te lezen is. Dat er geen shopsurvey meer is op de frontpage voor deze winkel is misschien vervelend voor een aantal van jullie, maar dit topic als plaatsvervangen nemen is niet de bedoeling :) De TS heeft inmiddels een antwoord, dus dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.