Even opnieuw AMD XP1600+

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:20

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Gaat om AMD XP1600+ Socket A FSB 266 dacht ik 62 watt TDP, wil deze als Game/Fileserver voor mij thuis gebruiken, en vraag me af wat is de beste chipset/hoeveelheid geheugen en VGA voor een goede prijs voor dit doeleinde?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:50
512 MB DDR
Geforce4 Ti / Radeon9700 Pro

Daarmee kun je nog wel games mee spelen niet de nieuwsten ala R6 Vegas, e.d.

Verwijderd

nforce 2 bordje met 512mb ram en voor de vga iets als een gf4ti4200?

wat wil je er juist mee spelen?

PS ik heb hier toevallig nog een Epox 8RDA3+ liggen als het je interesseert... :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

dion_b schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:12:
Wat dacht je van jezelf wat meer te verdiepen in de materie :z

Het is hier Gathering of Tweakers, niet www.beginnersweb.nl :o

Voor de meeste huis/tuin/keukentoepassingen is een AthlonXP 1600+ (ervan uitgaande dat je dat bedoelt, je bent namelijk niet expliciet in typeaanduiding) ruim voldoende mits van voldoende RAM (512MB ofzo) voorzien. Enige dingen die wat minder gaan zijn filmbewerking, gamen of zware (wetenschappelijke) rendering.

Dus verzin eerst eens wat je met die bak wilt en ga dan op zoek naar wat je nodig hebt om dat voor elkaar te krijgen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Dit topic zag ik net ook al voorbij komen?

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:56
Je bent aardig hardleers of niet? :X Dit gaat volgens mij je 3e topic op rij worden waar je een slotje op komt, ga eens zelf een beetje op internet zoeken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn?

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53
Ik zou niet zoveel uitgeven aan een VGA kaart omdat je immers alleen maar beeld nodig hebt en geen 3d perfomance. Welk lijkt me iets meer geheugen dan 512 nuttigers. Kijk bijvoorbeeld naar 2 x 512MB!

Geen informatie beschikbaar

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Deze dus ook dicht, het is niet de bedoeling dat je klakkeloos nieuwe topics blijft openen. Zie Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Dit topic voldoet niet aan de PMG policy.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.