Reply op mail uitschakelen in Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 15:32
Is het mogelijk om er voor te zorgen dat ontvangers van een e-mail geen reply kunnen sturen op die betreffende mail?

Ik wil een e-mail rond sturen binnen een organisatie naar een grote groep mensen. Deze moeten dus niet kunnen antwoorden op deze mail. Client is outlook 2003 en server is exchange 2003. :)

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:27

DizzyWeb

Ondertiteld

Nee, dat is niet mogelijk. Als er mail verstuurd kan worden, kan er op mail gereplied worden. Je kan het hooguit met een niet-bestaand from adres versturen, lijkt mij.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:13

lier

MikroTik nerd

Ik weet niet of je dat bedoeld, maar je kan de mail sturen via BCC. Dan kunnen de geadresseerden alleen een reply sturen aan de verzender (en aan niemand anders).

Eerst het probleem, dan de oplossing

• C00KW4US
De BCC optie ken ik :) maar ook naar de verzender mag geen reply worden gestuurd.
Dan blijft alleen de optie van DizzyWeb nog over denk ik, een niet bestaand from adres gebruiken.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:13

lier

MikroTik nerd

Ik weet niet of je bedoelingen helemaal zuiver zijn met betrekking tot je vraag, maar de mail kan natuurlijk altijd naar jouw systeem herleid worden. Just in case...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• C00KW4US
Ja de bedoelingen zijn juist, echt wel :)
Verdenk me nu niet opeens van spam oid :)

Er moet een mail bedrijf breed verzonden worden (gewoon intern) en we willen geen honderden reacties ontvangen, al die out-of-office meuk enzo :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Daar gebruiken wij een standaardadres als no-reply@bedrijfsnaam.nl voor. Je kan ook een niet bestaand adres gebruiken dan krijgt iedere user een ndr. Echt belangrijke opmerkingen van users zullen via het lijnmanagement of je helpdesk de weg richting de verantwoordelijke afdeling wel vinden is mijn ervaring :)

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 17-01-2007 00:56 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1