Toon posts:

Dell XPS 1710

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Allen, Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik hoop dat jullie mij wat advies willen geven.

Ik ben van plan om een dell XPS 1710 aan te schaffen, ik wil hem gebruiken om te gamen. Ik kies voor een laptop omdat ik veel op reis ben en ook in het buitenland wil kunnen gamen.

Specs 2.16 Ghz 4 mb L2 cache
2048 MB 677Mhrz
512 MB Geforce 7950 GTX
100 GB 7.200 harde schijf.

Mijn vraag is of ik hierop de nieuwste games op een hoge resolutie kan spelen? En of C&C 3 hierop goed zal draaien, want dat is een van mijn favourite serie.

Of raden jullie mij een ander systeem aan (zelfde prijsklasse).

Grtz,

JP

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het grote Inspiron XPS M1710 Topic! al eens doorgenomen? Volgens mij kan je met deze laptop nog genoeg spellen spelen op een hoge resolutie, het is niet voor niets een 'gamelaptop'. Als C&C 3 er op zal draaien weet ik niet, maar alle andere delen draaien vast subliem :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-11-2025
ja daarmee kan je alle spellen spelen, goede proc, veel geheugen en een killer videokaart (voor een laptop) en de harddisk is ook voldoende.

BUH

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:42:
Beste Allen, Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik hoop dat jullie mij wat advies willen geven.

Ik ben van plan om een dell XPS 1710 aan te schaffen, ik wil hem gebruiken om te gamen. Ik kies voor een laptop omdat ik veel op reis ben en ook in het buitenland wil kunnen gamen.

Specs 2.16 Ghz 4 mb L2 cache
2048 MB 677Mhrz
512 MB Geforce 7950 GTX
100 GB 7.200 harde schijf.

Mijn vraag is of ik hierop de nieuwste games op een hoge resolutie kan spelen? En of C&C 3 hierop goed zal draaien, want dat is een van mijn favourite serie.

Of raden jullie mij een ander systeem aan (zelfde prijsklasse).

Grtz,

JP
Hoeveel moet je hiervoor gaan betalen?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Babyface360, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

Je kan bij de games die je op je laptop wil gaan spelen natuurlijk de recommended specs nemen en zorgen dat je systeem daaraan voldoet, dat is het minste wat je natuurlijk zelf kan doen. etc ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.