Asrock ConRoe865PE

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• styxke
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-02-2023
Hoi,

Kan er mij iemand vertellen of een Zalman 7700 op dit Asrock moederbord past?

Alvast heel erg bedankt!

Styx

Take my advice, I don't use it anyway.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De 7700 is compatbile met Socket 775 (wat je plank dus is). Dus dat moet geewoon gaan werken lijkt me :)

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:20

Darkasantion

Just keep swimming!

Volgens de Site van Zalman zelf zou er geen probleem moeten zijn, dus geniet ervan

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:39
Volgens mij past zowat elke S775 koeler op dat socket omdat het toch 4 gaten rond het socket heeft. Wat bij Socket A nog wel eens wou missen

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:38
SmoothTweaker schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:29:
Volgens mij past zowat elke S775 koeler op dat socket omdat het toch 4 gaten rond het socket heeft. Wat bij Socket A nog wel eens wou missen
Zou je denken, ware het niet dat een CNPS-7700 nogal groot(lichtelijke understatement) is, waardoor deze bij sommige moederborden uitsteekt, waardoor de cooler in de voeding zou komen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

mad-dog schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:20:
[...]

Zou je denken, ware het niet dat een CNPS-7700 nogal groot(lichtelijke understatement) is, waardoor deze bij sommige moederborden uitsteekt, waardoor de cooler in de voeding zou komen
Maar dat ligt dan ook meer aan de kast natuurlijk. Als er weinig ruimte tussen mobo en voeding is heb je dat natuurlijk sneller dan bij bijv een CM stacker waar de psu zelfs helemaal onderin gezet kan worden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik zie nergens in de topicstart ook maar een klein beetje inzet of research van de topicstarter terug. Dit topic gaat dan ook dicht. Je had bijvoorbeeld heel logisch en heel gewoon op de Zalman site kunnen kijken of het moederbord op de moederbord-compatibiliteitslijst staat.

Dit topic gaat in ieder geval dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research. Zie verder ook Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.