Toon posts:

Toner poeder producent of grosist

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds enkele malen met succes mijn toner van mijn laserprinter bijgevuld. Nu vraag ik me af wie die toner poeder produceerd om dat spul echt in het groot aan te kopen. (ik heb een zaak in de IT) heeft iemand enig idee wie, welk bedrijf of zo ... die spullen maakt?

Verwijderd

''om dat spul echt in het groot aan te kopen.''

3M

Verwijderd

Topicstarter
die maken alleen scotchprint en dat is geen toner zoals ik zoek :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat voor toner refills zoek je precies en waarvoor :? Mijn glazen bol is gisteren in de reviesie gegaan dus ik weet niet welke printer(s) je hebt, hoeveel je er hebt staan, hoeveel die printen en of je ze evt verkoopt danwel refills aan wilt bieden aan klanten.

Kortom: wees iets specifieker / uitgebreider met je vraagstelling :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
HP? Epson? Lexmark?

Verwijderd

Topicstarter
ikzelf heb een HP 2600 en een Minolta Digicolor. Het idee is om met een hoop mensen samen aan te kopen en zo aan een degelijke hoeveelheid te komen om in het groot te bestellen. chipresetter en zo heb ik reeds. Het aantal afdrukken is voor ons allemaal samen behoorlijk ... meer dan 20 000 afdrukken per maand.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 12:57 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

20.000 afdrukken per maand, kan je dan niet beter iets anders nemen dan een instap laser als een 2600?

* Gunner heeft zelf ook een HP LJ2600N :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
goed lezen is ook een kunst ... ik druk geen 20 000 per maand af wij allemaal samen met een bergje printers! Het zou dus zijn voor een groepsaankoop

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je doet vermoeden alsof je twee printers hebt, en dan is 10K per maand alsnog fors imho. Jammer dat je me gelijk af staat te zeiken. Is dat de manier hoe we met elkaar moeten omgaan op dit forum?

Verwijderd

Topicstarter
ik sta helemaal niet af te zeiken de eerste zin is : "ikzelf heb een HP 2600 en een Minolta Digicolor. Het idee is om met een hoop mensen samen aan te kopen"

was alleszins niet de bedoeling. Ik heb ondertussen al eens naar Sun Chimicals gebeld alsook Sun4be zij konden mij niet helpen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Prima. Wil ik als laatste nog aangeven dat HP nog wel eens lastig wil gaan doen als je hun toners gaat refillen en er schade komt die zij op één of andere manier kunnen relateren aan refill toners.

Verwijderd

Topicstarter
wel kijk ... dat is inderdaad zo en is iets wat je in het leven moet overwegen ... die printers kosten 400 euro ... 4 nieuwe toners kosten 370 euro ... hervullen met een hervul set kost 80 euro

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Correctie :)

Printer kost 350 euro en toners zijn totaal 280 euro voor alle kleuren ;)

Even uitgaande van een 2600N

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 16-01-2007 13:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
In Nederland ... maar ik woon in Belgie en het veranderd niks aan mijn punt ... je kan trouwens de toners maximaal 2 keer bijvullen en dan is de rol versleten ... als je vaker bijvult kan het wel eens zijn dat je hele printer vol poeder ligt ...

maar reken maar eens uit hoeveel winst je maakt als je 2 keer bijvult ... meer dan zo een hp printer kost dus als hij stuk is ... koop ik gewoon een nieuwe ...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ach in Belgie heb je wel weer andere voordelen :) Snap niet dat prijzen zoveel verschillen. EU enzo?

Maar idd, mochten mijn toners op zijn koop ik tegen die tijd een nieuwe. Vast sneller en beter enzo.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:36:
In Nederland ... maar ik woon in Belgie en het veranderd niks aan mijn punt ...
[...]
Nouja, het geeft in zoverre wel aan dat er nog zonder het massaal aankopen van tonerpoeder kosten te besparen vallen. Sinds 1838 is die grens niet bepaald waterdicht en kun je rustig (zeker als bedrijf) bestellen in een buurland. Allicht is het in DE, FR of (onwaarschijnlijk) UK nog goedkoper.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1