Gisteren mijn nieuwe PC in elkaar geschroefd. Alles netjes aangesloten aanzetten. alles draait, processor koeler, videokaart koeler, harde schijven. Krijg alleen geen signaal op mijn scherm.
Specs:
Sherm: Acer AL1916W
Mainboard: MSI P965 NEO
Processor: Core2duo E6400 boxed
Voeding: Antec Smartpower 2.0 500 Watt
Geheugen: 4x512mb Kingston pc4200 DDRII
Videokaart: XFX 7900GTX
Harde schijf: Western Digital Sata 300 160 gig
Samsung DVD brander
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd: opstarten met alleen geheugen, processor, moederbord en videokaart. Cmos gereset, alles losgekoppeld en weer aangesloten. Moederboard geeft ook geen piepjes ofzo, heel raar. Alles lijkt te werken alleen dat o zo belangrijke beeld is niet te krijgen. Bij aanzetten branden lichtjes op mijn toetsenbord kortstondig, daarna niets. Geluid aangesloten en geen foutmelding via speakers.
Videokaart is getest in ander systeem, processor ook en geheugen idem dito.
Iemand suggesties?
Specs:
Sherm: Acer AL1916W
Mainboard: MSI P965 NEO
Processor: Core2duo E6400 boxed
Voeding: Antec Smartpower 2.0 500 Watt
Geheugen: 4x512mb Kingston pc4200 DDRII
Videokaart: XFX 7900GTX
Harde schijf: Western Digital Sata 300 160 gig
Samsung DVD brander
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd: opstarten met alleen geheugen, processor, moederbord en videokaart. Cmos gereset, alles losgekoppeld en weer aangesloten. Moederboard geeft ook geen piepjes ofzo, heel raar. Alles lijkt te werken alleen dat o zo belangrijke beeld is niet te krijgen. Bij aanzetten branden lichtjes op mijn toetsenbord kortstondig, daarna niets. Geluid aangesloten en geen foutmelding via speakers.
Videokaart is getest in ander systeem, processor ook en geheugen idem dito.
Iemand suggesties?