Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Denk niet dat ASP gaat werken als iconNot Found
The requested URL /fotos/avatar.asp was not found on this server.
Dit is overigens een gok zonder de werking van het forum te kennen op dit gebied dus pin me er niet op vast
[ Voor 60% gewijzigd door Gunner op 16-01-2007 09:20 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Formaat: 60 x 60 pixels maximaal
Grootte: 10.240 bytes maximaal
Bestandsnaamlengte: 20 tekens maximaal (inclusief extensie)
Extensie: .jpg .gif of .png
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
het gaat eigelijk over een icon die ik bij mijn preferences geul heb en niet naar heri.
ok bon. die online icon heeft blijkbaar voorrang. en die werkte idd niet.
thx for the replies
hehe Yoeri. het gaat over een bestand dat ik bij mijn preferences geupload heb en heri is mijn domein .
die denkblik van jou past wel bij de vraag
[ Voor 54% gewijzigd door dread op 16-01-2007 09:39 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Als je dit nou ook nog even naar begrijpelijk nederlands kon vertalen?dread schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:36:het gaat eigelijk over een icon die ik bij mijn preferences geul heb en niet naar heri.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Een icon die is geupload, niet die online staat op de heri site (zie URL van pven)Yoeri schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:37:
Als je dit nou ook nog even naar begrijpelijk nederlands kon vertalen?
dread: je hebt dus waarschijnlijk de icon met de asp extentie geupload, die dien je eerst om te zetten naar een extentie die ik in mijn quote heb vermeld
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar ik zie gewoon het plaatje:

Doe eens ctrl-F5 en/of probeer een andere browser (welke?).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
.php werkt ook gewoon hoor
* Angeloonie wijst naar random avatar
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
idd heb de verwijzing weggehaald naar de online icon en toen werkte de icon die ik ge upload haddread schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:36:
ok bon. die online icon heeft blijkbaar voorrang. en die werkte idd niet.
[ Voor 9% gewijzigd door dread op 16-01-2007 10:28 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
een iets uitgebreidere uitleg hiervan:F_J_K schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:29:
Nee, die werkte altijd al. Maar omdat jij in je voorkeuren zegt liever webicon dan uploaded icon te zien en je uploaded icon brak was, zag je niets.
in je Voorkeuren staan de opties:
Toon usericons? [] Ja
Toon webicons? [] Ja - Indien uitgeschakeld, zullen alleen uploaded icons te zien zijn
staan beide aan zal jouw 'zicht' op forumthreads en specifiek de avatars van andere gebruikers bestaan uit 'eerst' hun webicon als dat ingegeven is, en als mensen geen webicon hebben, hun geuploade icoon...
functioneert iemands webicon niet, maar is dat wel ingevuld, zullen ze een 'missend plaatje'-icoon te zien krijgen, zelfs al is hun ge-uploade icoon wel correct.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen