Probleem bij linken PSP

Pagina: 1
Acties:

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Luitjes,

Ik weet niet zeker of ik in het goede forum zit, maar dat merk ik dan wel...

Wie kan mij helpen met het volgende: Ik probeer al dagen een connectie te maken met een andere PSP dmv wlan (ad-hoc). Echter, het lukt niet!!! Wat ik ook probeer, het werkt niet. Beide psp's op elk mogelijk kanaal ingesteld, maar niets werkt! Als ik dit probeer, leg ik ze vlak naast elkaar neer... Ze liggen nooit verder dan 5 meter uit elkaar! Wat doe ik verkeerd? Kan iemand me helpen? Lijkt me heel vet om tegen vrienden te voetballen bijvoorbeeld... Ohja, google biedt ook geen duidelijkheid evenals yourpsp.com

Mijn psp is gewoon origineel in originele staat! Geen illegale firmware ofzo dus, maar netjes van yourpsp.com gedownd (versie: 3.03).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zodat ik nog meer kan genieten van dit vette apparaatje!!!

Base.

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Verwijderd

Dit is een technisch iets. -> Spielerij - Problemen & Vragen

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

De Sony site geeft nou ook niet echt uitsluitsel. Desondanks post ik toch maar even de Troubleshoot link:

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:52
Weet je zeker dat ze allebei wel verbonden zijn met de wlan?