ik ga over korte tijd op reis en wil een sony nw-3000 meenemen. ik heb 20 gb aan mp3's geselecteerd maar ik kom er nu achter dat veel albums/nummers helemaal geen of heel beperkte id3tags hebben. gevolg hiervan is dat ik ze niet even snel kan inladen. doe ik dit wel dan krijg ik een enorme rotzooi en kan ik veel nummers niet vinden etc.
ik gebruik sonic stage 4.2 en kreeg net van een vriend een tip om id3tagit te gebruiken. hij gaf wel aan dat ik het allemaal handmatig moest doen, volgen hem kan dit niet anders omdat de mp3's al mp3's zijn. en niet meer geript worden.
klopt dit? het lijkt me sterk, aangezien een beetje intell. programma met een naam en album wel automatisch alles moet kunenn invullen lijkt me.
wat raden jullie aan?
ik gebruik sonic stage 4.2 en kreeg net van een vriend een tip om id3tagit te gebruiken. hij gaf wel aan dat ik het allemaal handmatig moest doen, volgen hem kan dit niet anders omdat de mp3's al mp3's zijn. en niet meer geript worden.
klopt dit? het lijkt me sterk, aangezien een beetje intell. programma met een naam en album wel automatisch alles moet kunenn invullen lijkt me.
wat raden jullie aan?