Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Misschien weet Frenzy daar wat meer over?
Verwijderd
Ik heb een tijdje met het Amiga team meegedaan, maar je stats zitten daar achter een password, dus daar ben ik toen mee gestopt en ben lid geworden van DPC.
Mijn Amiga doet 800kkeys/s in RC5 en 2.5 MNodes/s in OGR
Verwijderd
Das nog best veel.Op zaterdag 03 februari 2001 16:35 schreef Hedeon het volgende:
Ik.
Ik heb een tijdje met het Amiga team meegedaan, maar je stats zitten daar achter een password, dus daar ben ik toen mee gestopt en ben lid geworden van DPC.
Mijn Amiga doet 800kkeys/s in RC5 en 2.5 MNodes/s in OGR
Verwijderd
Er zit een PPC 604e 200 MHz in (650 KKeys/s), en een 50 MHz 68060 die 150 KKeys/s bijdraagt. OGR hoef ik er niet mee te proberen.Op zaterdag 03 februari 2001 16:39 schreef Tweakert het volgende:
[..]
Das nog best veel.
Zow de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
een beetje crackrack pc kost toch gauw 250 piek aan onderdelen. Een amiga koop je voor 50 piek...
CRACKRACK!
en nog zuinig in energie ook!
Verwijderd
Amiga (bij mij de 500) was een computer die jaren voorliep op de concurrenten (keej; Atari ST kwam aardig in de buurt. zeker met hun MIDI)
Pas vanaf begin jaren '90 was de pc zover ontwikkeld dat je er leukere dingen op kon doen dan een Amiga. Laten we zeggen dat een Amiga een gelijkwaardige tegenstander heeft gevonden in de 486-DX
Mijn eerste peeceetje was niet voor niets een Pentium-100 (arme ouwe amiga staat nu nog te verstoffen
Verwijderd
blijkbaar loop je toch nog niet lang genoeg mee in de computer wereld anders had je dit geweten, broekie
>>>de computer wereld voor prive/thuis gebruik begon met een commodore 64.
Voor jou misschien stappel. Voor anderen begon die bijvoorbeeld met de Intellivision of de Vectrex, of wellicht een Aquarius!
Er zijn veel oudere thuiscomputers dan de c64! Check www.homecomputer.de eens.
En Amiga had in de jaren 80 al een redelijke tegenstander, de MSX. Wellicht niet zo vette bak als de Amiga, (alhoewel de MSX turbo R, met z'n R800, OPL3, MIDI, 65K kleurtjes en diverse uitbreidingen als SCC, ADPCM sampling, audio keyboards, etc aardig in de buurt kwam) maar de "community" was veel sterker dan die op Amiga waar men vooral gericht was op het creeren van demo's, terwijl op MSX nog steeds de nadruk lag op het creeren van spellen.
Zo, een goede morgen verder
vergeet ik het belangrijkste nog! Waarom staat die Amiga niet te grazen?!
Verwijderd
Jaaaa!!! De Mattel Aquarius!!Op zondag 04 februari 2001 13:13 schreef Frenzy het volgende:
>>>de computer wereld voor prive/thuis gebruik begon met een commodore 64.
Voor jou misschien stappel. Voor anderen begon die bijvoorbeeld met de Intellivision of de Vectrex, of wellicht een Aquarius!
Daar ben ik dus mee begonnen, gevolgd door de C64, vescheidene Amiga's (Heb nog 2 A4000's) en sinds pas een jaar of 5 een PC (Dat was een P90, was echt gewoon een stap terug).
Ik ben me pas echt met computers gaan bezig houden bij de 286, daarvoor speelde ik altijd op zo'n bandjes machine. Dat ding was pas traag.
Maar een broekie ben ik zeker niet.
Verwijderd
En dan nog nooit van de amiga hebben gehoord :?Op zondag 04 februari 2001 17:25 schreef urchuin het volgende:
Maar een broekie ben ik zeker niet.
dus dan weet je dat ook weer
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Welke freak heeft er nou een computer thuis? En nog helemaal voor zichzelf ook .. tss.Op maandag 05 februari 2001 09:28 schreef Geckoo het volgende:
Umm PC staat voor Personal Computer
dus dan weet je dat ook weer
Nou zo persoonlijk is ie nietOp maandag 05 februari 2001 09:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Welke freak heeft er nou een computer thuis? En nog helemaal voor zichzelf ook .. tss.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Commodore heeft de Amiga niet zelf ontwikkeld, maar het ontwerp overgenomen door het failliete Amiga computers op te kopen. Dat werd dus de allereerste Amiga, later Amiga 1000 genoemd. Wel heeft Commodore toen de zaak verder ontwikkeld met o.a. de Amiga 500 en 2000. De Amiga 500 was IMHO the echte opvolger van de Commodore 64.Op zondag 04 februari 2001 11:48 schreef stappel het volgende:
de computer wereld voor prive/thuis gebruik begon met een commodore 64. later zijn ze bij commodore door gegaan en hebben ze de amiga 500 gemaakt. een beest van een spelletjes computer maar ook goed voor andere zaken te gebruiken.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!