Toon posts:

CounterStrike Source & DFI LanParty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers,
ik heb een DFI LanParty SLI DR. en ik speel sinds kort het spel counterstrike source. alleen is het probleem dat ik met CS Source. voortdurend crash. en windows verwijst naar een geheugen fout terwijl ik het eerst met een valueselekt dual channel kit heb geprobeerd en vervolgens met een DaneElec dual channel kit en precies het zelfde probleem bestaat. heeft iemand misschien een oplossing voor mij?

Alvast Bedankt

GunSoul

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 23:08 ]

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 19:37
heb je wat meer specificaties voor ons van je systeem, dan kunnen we wat meer duidelijkheid krijgen.

ondanks dat je je geheugen hebt vervangen, moet je memtest86 even een dag laten lopen.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 16:19
Hij crashed voordurent...

- Wat is de exacte foutmelding die je dan krijgt?
- Staat er iets in je event log?
- Krijg je blauwe schermen en zoja wat staat hierin?
- Wat is de rest van je hardware?
- Wat heb je voor de rest al zelf geprobeerd, is het niet bijvoorbeeld een software probleem?
- Heb je dit alleen met CSS of ook met andere games/3dmark?
- Heb je je systeem overclocked?
- Welk OS draai je en heb je de laatste drivers?
- Is dit probleem er sinds je dit moederbord hebt of was het daarvoor ook al?
- Is er iets anders aan je PC veranderd sinds je dit probleem hebt?

Oftewel: Dit is een zeer mager verhaal, als ik een nieuwe auto wil dan ga ik toch ook niet naar de winkel en vraag voor "een nieuwe auto" ? :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
De foutmelding verwijst naar het geheugen. ik heb dit een tijdje met een ander spel gehad (Company of Heroes) maar dit is al verholpen door ander geheugen erin te plaatsen

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05 15:59
Lees de posts boven je laatste reactie nog eens door. Zonder informatie over je systeem kan niemand je hier helpen.