Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Duo sim??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de W850i maar wil daarnaast mijn oude toestel ook nog blijven gebruiken. Dan hou ik dit toestel in ieder geval netjes. Wil er graag zuinig op zijn :) Mijn vraagje is hoe ik dit het beste kan doen. Elke keer de simkaart heen en weer verplaatsen, van het ene in het andere toestel? Of toch maar een duo sim (2e simkaart) aanvragen? Ik heb een hi abo en heb de klantenservice gebeld. Kost 41 euro (!!!!!). De jongen aan de telefoon legde uit omdat je voor twee nieuwe simkaarten betaald. Twee nieuwe dus, geen toevoeging van eentje extra bij mijn huidige. Geen probleem verder hoor alleen *&^((*^%#@ DUUR!!!! Bij Vodafone kun je zo'n tweede sim eenmalig gratis aanvragen!! Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste of het slimste aan kan pakken? Er moet toch wel een manier zijn?....

xxx

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Kijk hoe lang je abo nog loopt, als dat nog 3 maanden of korter is; nummerbehoud aanvragen en overstappen naar Vodafone.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200