[XP] Setup: Ntkrnlmp.exe foutcode:7*

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Ik heb zojuist een xp gecd met sp2 geslipstreamed gebrand en geprobeerd te installeren. Nu krijg ik al gelijk bij de start een error over bovenstaand bestand met bovenstaande foutcode. Ik heb al gezocht hierop en vaak wordt het geheugen als probleem genoemd. Of de ACPI. Nu is het alleen zo dat ik 2 uur eerder mn oude cd xp met sp1 gedraaid heb en die deed het probleemloos.
Dus ik vraag mij nu af of het probleem niet ergens anders in zit. zou dit kunnen komen doordat ik in het bestand setupp.ini de PID code gewijzigd heb naar OEM in het eind? Hij stond op 270 (VLK), maar daar pakte hij mn OEM license key niet bij. Die heb ik dus gewijzigd en ik heb sp2 geslipstreamed, gebrand en ik wilde de cd even installeren. Maar ik kreeg dus de genoemde foutmelding. Nu kan ik wel weer een nieuwe cd branden maar mogelijk dat ik daar ook t zelf probleem krijg. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand mij hier duidelijkheid over kan geven, wat t probleem is.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
ik heb het cdtje ook op mn gewone pc geprobeerd, maar daar gebeurt t zelfde...
zou wel vreemd zijn dat nu opeens bij beide computers de acpi voor problemen zorgt...
ik had het microsoft artikel indd ook gevonden via google / andere topics maar is voor mijn gevoel niet de oorzaak van het probleem.