Goedendag,
Ik heb een 24 poorts kobishi switch via een kennis van me gekregen.
Toen ik deze meenam naar een lanparty merkte ik dat het apparaat verlept was, want we kregen geen internet verbinden, en we waren genoodzaakt overtegaan op een andere switch.
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar toen wist windows me te vertellen dat ik beperkte netwerk mogelijkheden had via deze switch.
Op deze switch zit ook een COM-poort aansluiting , wellicht dat ik iets aan de instellingen moet verstellen voordat het ding naar behoren werkt, want dit is bagger. en aangezien de prijs van een 24-poorts switch de pan uit beert vind ik het zonde dit ding in mijn rommel hoek te laten slingeren.
specs switch:
Merk: Kobishi
COM-poort: Aanwezig
Montage materiaal: Zit er ook bij
aantal poorten: 24
Fan's : 4
op de voorkant staat: Kobishi 24-port layer-2 10-100Mbps intelligent Switch
toegangsspanning: 100-240 Volt
verder:niets
Ik heb een 24 poorts kobishi switch via een kennis van me gekregen.
Toen ik deze meenam naar een lanparty merkte ik dat het apparaat verlept was, want we kregen geen internet verbinden, en we waren genoodzaakt overtegaan op een andere switch.
Ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar toen wist windows me te vertellen dat ik beperkte netwerk mogelijkheden had via deze switch.
Op deze switch zit ook een COM-poort aansluiting , wellicht dat ik iets aan de instellingen moet verstellen voordat het ding naar behoren werkt, want dit is bagger. en aangezien de prijs van een 24-poorts switch de pan uit beert vind ik het zonde dit ding in mijn rommel hoek te laten slingeren.
specs switch:
Merk: Kobishi
COM-poort: Aanwezig
Montage materiaal: Zit er ook bij
aantal poorten: 24
Fan's : 4
op de voorkant staat: Kobishi 24-port layer-2 10-100Mbps intelligent Switch
toegangsspanning: 100-240 Volt
verder:niets