Afgelopen weekend heb ik een laptop uit elkaar gehaald, heel netjes de schroeven en dergelijke. Omdat het CMOS batterij-tje verwisseld moest worden. Afijn nu heb ik dat dus gedaan maar zit ik met een probleem. Het beeldscherm werkt niet bepaald mee, waardoor ik dus geen beeld heb.
Ik heb gekeken of het specifiek aan de monitor licht of niet, dus ik heb er hierna weer een CRT monitor op aangesloten, op de knopjes gedrukt om te kijken of die overspringt, maar ook dat doet hij niet.
Vervolgens ben ik verder gaan zoeken naar het probleem, dus ik heb de A-drive, CD-drive en de HDD eruit gehaald. Ook dit helpt niet. Ik heb verders nog geprobeerd om de processor te verwisselen. Had er nog één liggen waar ik zeker van ben dat die het doet. Maar ook dat is het niet.
Nu weet ik niet meer waar ik moet gaan zoeken of wat het probleem kan zijn.
Het gaat om laptop van het merk Packard Bell en het modelnummer is: 7521N
[edit]
Natuurlijk zit ik niet stil, en ondertussen lijkt het me dat hij niet door de POST komt. zijn er evt. nog manieren om dit te kunnen controleren?
[/edit]
Suggesties zijn welkom.
PS.Hangen en Opstartproblemen troubleshooter heb ik al doorgelezen
Ik heb gekeken of het specifiek aan de monitor licht of niet, dus ik heb er hierna weer een CRT monitor op aangesloten, op de knopjes gedrukt om te kijken of die overspringt, maar ook dat doet hij niet.
Vervolgens ben ik verder gaan zoeken naar het probleem, dus ik heb de A-drive, CD-drive en de HDD eruit gehaald. Ook dit helpt niet. Ik heb verders nog geprobeerd om de processor te verwisselen. Had er nog één liggen waar ik zeker van ben dat die het doet. Maar ook dat is het niet.
Nu weet ik niet meer waar ik moet gaan zoeken of wat het probleem kan zijn.
Het gaat om laptop van het merk Packard Bell en het modelnummer is: 7521N
[edit]
Natuurlijk zit ik niet stil, en ondertussen lijkt het me dat hij niet door de POST komt. zijn er evt. nog manieren om dit te kunnen controleren?
[/edit]
Suggesties zijn welkom.
PS.Hangen en Opstartproblemen troubleshooter heb ik al doorgelezen
[ Voor 14% gewijzigd door S7eph4n op 15-01-2007 20:41 ]