Ik ben bezig met m'n eerste echte Spring applicatie. Ik snap er nog niet heel veel van. Maar in het kort wat ik tot nu toe heb:
PLUS.... ik heb dus een bepaalde informatie nodig die "moet blijven". Zo haal ik bijvoorbeeld settings-variabelen op uit een tabel van MySQL. Dat werkt op zich, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat iets persistent (zoals zo'n settings objectje) blijft? Moet dat ook in de MyManager? En zo ja: hoe?
Lots of questions, maar als iemand mij een beetje houvast kan geven: GRAAG!
- in mijn web.xml heb ik een servlet-mapping zodat alles wat met /do/* wordt afgevangen door de dispatcher "dispatch".
- in een dispatch-servlet.xml heb ik met een url-mapping alles wat binnenkomt (/* dus) naar mijn eigengemaakte class DispatchController gaat
- in die DispatchController.java heb ik een aantal ModelAndView functies die netjes dingen naar de voorkant teruggeven.
- in die DispatchController roep ik ook een MyManager aan die wat zaken regelt vwb business logica.
PLUS.... ik heb dus een bepaalde informatie nodig die "moet blijven". Zo haal ik bijvoorbeeld settings-variabelen op uit een tabel van MySQL. Dat werkt op zich, maar hoe krijg ik het voor elkaar dat iets persistent (zoals zo'n settings objectje) blijft? Moet dat ook in de MyManager? En zo ja: hoe?
Lots of questions, maar als iemand mij een beetje houvast kan geven: GRAAG!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.