Toon posts:

Compaq Evo scherm knippert

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Compaq Evo N800v heeft sinds kort een defect. Ik heb het idee dat het geen ernstig probleem is. Het scherm knippert als je het heen en weer beweegt.
Ik kan het probleem niet vinden. Het hele ding uit elkaar gehaald.
Ik heb advies gevraag en het kan een flexibele printbaan zijn in één van de schanieren..
Is dat die kabel die vanaf je moederbord naar je scherm gaat? Hoe repareer je dat ooit? Of hoe kom je aan een vervangende kabel? Iemand ideeën?

Alvast bedankt voor de reacties en tip!

GRtz Ronald

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2025

antipode

-=Got is in the details=-

Ben bang dat ik je moet vertellen dat ik enkele jaren hetzelfde probleem met mijn evo n800v heb gehad. Kort daarna viel het scherm in zijn geheel uit, terwijl de rest van de laptop het nog prima deed. Ik naar de winkel voor reparatie (laptops repareren gaat way boven mijn skills), wat me zo'n 400 euro zou gaan kosten. Minimaal. Niet dus. Uiteindelijk heeft een echte tweakert het arme beestje van me overgekocht (ca 300 euro), die had wel de ability het arme beestje te maken.
Hoe dan ook, ik wens je veel succes en hoop dat jouwe heel blijft...

Verwijderd

Topicstarter
antipode schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:46:
Ben bang dat ik je moet vertellen dat ik enkele jaren hetzelfde probleem met mijn evo n800v heb gehad. Kort daarna viel het scherm in zijn geheel uit, terwijl de rest van de laptop het nog prima deed. Ik naar de winkel voor reparatie (laptops repareren gaat way boven mijn skills), wat me zo'n 400 euro zou gaan kosten. Minimaal. Niet dus. Uiteindelijk heeft een echte tweakert het arme beestje van me overgekocht (ca 300 euro), die had wel de ability het arme beestje te maken.
Hoe dan ook, ik wens je veel succes en hoop dat jouwe heel blijft...
Ook boven de skills van mij..al heb ik hem wel helemaal ontleed..en hij deed het zowaar nog..is al tijdjezo ..kan het laten maken..maar niet voor 400 euro nee!! pff..

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:37
Er loopt een flatcable tussen het scherm en de laptop. Deze is zeer fragiel ! Die kun je zelf vervangen, maar een klein krasje erop is zo gemaakt en dan is ie kapot.. Je zou het kunnen proberen, maar verder weet ik het fijne er ook niet van O-)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 13:37
De (vervangende) lcd kabels kun je vaak vinden op ebay (.com, niet de NL site) of de Duitse/Engelse Ebay.
Verder staat op www.pchub.de ook een groot assortiment spareparts.

Mocht je er allemaal geen zin in hebben... sinds mijn N800v vorige zomer buiten stond en het ging regenen.... zoek ik dus nog een moederbordje ;)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:42:
De (vervangende) lcd kabels kun je vaak vinden op ebay (.com, niet de NL site) of de Duitse/Engelse Ebay.
Verder staat op www.pchub.de ook een groot assortiment spareparts.

Mocht je er allemaal geen zin in hebben... sinds mijn N800v vorige zomer buiten stond en het ging regenen.... zoek ik dus nog een moederbordje ;)
Thnx! Zin wel..maar of het goed gaat. Moederbordje 119 dollar op ebay 8)7

In onderdelen verkopen is nog best handel als ik de prijzen allemaal bekijk op ebay.

grtz..

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:07:
[...]

Thnx! Zin wel..maar of het goed gaat. Moederbordje 119 dollar op ebay 8)7
Verwacht je nu dat het voor een habbekrats te koop is? 119 dollar is maar 92 euro. Vraag en aanbod enzo.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Hoef geen moederbord..was voor DJsmile.. ik moet alleen maar een kabel. Ben een arme student..ja dan wil je dingen voor een habbekrats..
Pagina: 1