[HDD] Philips GoGear HDD6320

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.533 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Na een tijdje uit vergeet de speler waar ie was ja.
Maar weet jij na een nacht slaap waar je bent gebleven?
Ik word meestal weer gewoon in mijn bedje wakker. Weet niet wat jij allemaal uitspookt. :)

Best balen moek zeggen, helemaal als je een set hebt van een uurtje in 1 MP3tje...
Zou toch mogen verwachten dat hij onthoudt waar je gebleven bent?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

RaDKiLL schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:23:
[...]

Ik word meestal weer gewoon in mijn bedje wakker. Weet niet wat jij allemaal uitspookt. :)

Best balen moek zeggen, helemaal als je een set hebt van een uurtje in 1 MP3tje...
Zou toch mogen verwachten dat hij onthoudt waar je gebleven bent?
Doet ie wel, een uur ofzo dacht ik, daarna gaat ie helemaal uit. Dan duurt het opstarten ook een stuk langer.

Sleeves zijn verstevigbaar met ducktape. Wikkel een smal strookje ducktape om het "buisje", dit blijft slecht plakken. Verhit het vervolgens met een föhn, de ducktapelijm wordt zacht en plakt wél, en de sleeve smelt niet. Zit dan veel strakker.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 21-02-2007 13:04 ]

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05 15:46

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
handige tip

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Kheb een tijdje geleden ook deze jukebox gekocht. Windows format gedaan, geen backup, muziek stond toch op mn GoGear. Maar nu ik alles via WMP 11 'reversed-synced' heb (met 10 gaat dit niet, maar met 11 kan je weer niet normaal syncen) staan alle artiesten per map. Dit is niet zo erg, maar alles dat niet in een album map stond heeft zit nu in een map 'unknown <datum>'. Dus bv Coldplay\Unknown Album (2-12-2007 5-31-38 PM)\The Hardest Part.mp3
Iemand een idee hoe ik normaal kan terug syncen of een programma oid die deze mappen kan verwijderen maar de liedjes behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, WMP11 leest de tags uit en maakt op grond daarvan een mapstructuur aan. Aangezien dit gewoon de manier van WMP11 is, en het al dan niet correct hebben van al je tags vrees ik dat je met WMP weinig zult bereiken. Kun je niet alles terug kopiëren vanuit de verkenner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
RoD schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:43:
Tsja, WMP11 leest de tags uit en maakt op grond daarvan een mapstructuur aan. Aangezien dit gewoon de manier van WMP11 is, en het al dan niet correct hebben van al je tags vrees ik dat je met WMP weinig zult bereiken. Kun je niet alles terug kopiëren vanuit de verkenner?
Heb ik al geprobeerd. Behalve dat het traag is werkt het niet. Die mappen staan zo op de GoGear.
En zijn er trouwens hoesjes te krijgen waarbij je nog wel de panel kunt gebruiken?

[ Voor 8% gewijzigd door Ilya op 26-02-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
€32 is ook zoiets.. Heb het ding gekocht voor €159 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Nou ik heb dus ook mijn eerste probleem.
Gisterenavond nog gewoon de speler gebruikt.
Vanmorgen wil ik hem aanzetten...helemaal niets meer.
Denk wellicht dat de batt/accu op is en dus besloten hem in de oplader te doen.
Normaliter springt de speler dan aan. Ook niet....
Heb hem vandaag in de oplader laten zitten. Hoop niet dat dat ding na drie weken al stuk is... :'(

Heb FW 1.3 btw. Zou het wellicht daaraan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
probeer hem eens op je computer aan te sluiten
als hij dat niet doet moet je gewoon terug naar de winkel

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Vage meuk hoor.
Heb uiteindelijk de laatste FW eropgezet en toen deed hij het weer....
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-05 15:26
Heeft iemand enig idee welke PFS mediaspeler ik in combinatie met deze MP3-speler kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
ECiftci schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:50:
Heeft iemand enig idee welke PFS mediaspeler ik in combinatie met deze MP3-speler kan gebruiken?
Sowieso WMP 10, maar ik vraag me af of je nog andere kunt gebruiken, aangezien ik niet zon WMP fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
volgens mij zijn die er niet

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205828

Ik heb 'm een tijdje geleden ook gekocht bij een aanbieding.

Aanvankelijk werd ik er helemaal gek van, vastlopen tijdens synchroniseren enz. maar nu ik de nieuwste firmware erop heb gezet werkt alles perfect :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 205828 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:20:
Ik heb 'm een tijdje geleden ook gekocht bij een aanbieding.

Aanvankelijk werd ik er helemaal gek van, vastlopen tijdens synchroniseren enz. maar nu ik de nieuwste firmware erop heb gezet werkt alles perfect :).
Jup, maar ze mogen wel tenminste WMP11 ondersteunen. Staat al een lange tijd dat ze daarmee 'bezig zijn'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Nou, onder linux werkt de mp3 speler niet briljant. Ik ga em dus verkopen. Alles compleet met nog 9 maanden garantie. Voor 100 euro. Mensen met intresse mogen mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:02
Jammer is dat garantie vervalt na doorverkoop :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Waarom zou de garantie vervallen na doorverkoop. |:(

Ik werk bij de dixons, ik denk dat ik wel weet hoe de policy's in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:59
ECiftci schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:01:
Waarom zou de garantie vervallen na doorverkoop. |:(

Ik werk bij de dixons, ik denk dat ik wel weet hoe de policy's in elkaar zitten.
Ik ben wel geinteresseerd; heb geprobeerd je mailadres via je website te vinden, maar daar zie ik het niet zo 1-2-3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176243

Qua design, geluid, gebruikersgemak en gewicht is het een prima apparaat.
Ook de prijs valt mee vergeleken met de concurrenten (zoals appels) en filmpjes of radio hoeft van mij niet. Alleen het overzetten van mp3tjes is nogal omslachtig.

In mijn geval wil ik een collectie van meer dan 200 albums erop zetten, waarvan meer dan de helft niet klopt qua id tags. Dit moet dan allemaal semi-handmatig worden aangepast in windows media player (of mediamonkey), waarna ze gesynchroniseerd kunnen worden. Daarna werkt het wel mooi, ook met albumhoes erbij na de nieuwste firmware upgrade.

Verder heb ik nog het volgende probleem:

Stel
Je hebt 100 albums vanuit media player gesynchroniseerd naar je speler.
Daarna verwijder je ze weer (fysiek) van je harde schijf.
Vervolgens heb je weer een nieuw album (101).

Hoe krijg je die erop zonder eerst alles (die 100) weer te syncen naar je pc?

Als je in dit geval 1 album toevoegt en dan synct ben je namelijk de 1e 100 weer kwijt :'(
Gewoon kopiëren ipv syncen is ook geen goede optie omdat ze dan weer niet goed ingedeeld worden op je speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-03 11:29
Anoniem: 176243 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:03:
Als je in dit geval 1 album toevoegt en dan synct ben je namelijk de 1e 100 weer kwijt :'(
Gewoon kopiëren ipv syncen is ook geen goede optie omdat ze dan weer niet goed ingedeeld worden op je speler.
Weet je dit zeker? Ikzelf zet regelmatig nieuwe audioboeken erop via syncen, ofwel apart ofwel een stel tegelijk, en de oude blijven er gewoon op staan. Die bestanden staan inmiddels niet meer op de PC. Misschien heeft het met de sync-methode te maken. Ik doe 't altijd via playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
ECiftci schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:01:
Waarom zou de garantie vervallen na doorverkoop.

Ik meen dat garantie wettelijk niet overdraagbaar is dus wanneer je een product koopt en weer doorverkoopt vervalt de garantie. Maar goed, dat dacht ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jan Willems schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:43:
[...]

Ik meen dat garantie wettelijk niet overdraagbaar is dus wanneer je een product koopt en weer doorverkoopt vervalt de garantie. Maar goed, dat dacht ik maar.
Klopt niet. Garantie is product-gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, mijn fout :X .

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 08-03-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176243

DHerbig schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:03:
[...]

Weet je dit zeker? Ikzelf zet regelmatig nieuwe audioboeken erop via syncen, ofwel apart ofwel een stel tegelijk, en de oude blijven er gewoon op staan. Die bestanden staan inmiddels niet meer op de PC. Misschien heeft het met de sync-methode te maken. Ik doe 't altijd via playlists.
Jep weet ik zeker. Bij mij waren ze echt weg :P
Zou kunnen dat het aan de sync methode ligt idd. Ik heb nameljk de hele media bliliotheek (libary) gesyncd, omdat de nummers anders qua naamgeving niet klopten.
Dit duurt wel een paar uur als je iets van 18gb hebt.
Met Playlisten is veel sneller en makkelijk idd alleen zat ik met die naamgeving en heb ik nu geen playlisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182405

Als je de nieuwste firmware versie geinstalleerd hebt 2.4 geloof ik, neemt ie bij het syncen met WMP11 dan ook de album art mee of moet je die apart toevoegen?

Ik heb nu nog WMP10 erop staan en ik zou graag 11 installeren, echter als de album art niet gesyncd wordt is het een hels karwei om WMP10 er weer terug op te krijgen..

Iemand hier ervaring mee?

Greetz,
Xevion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
ik denk van wel maar ik heb er geen ervaring mee

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt met bijvoorbeeld Mediamonkey heel makkelijk album arts toevoegen aan een mp3. Als je daarna je files synced met WMP zou het moeten lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die gheys bij Philips zijn wel langzaam met nieuwe FW's releasen. Overpricete lampjes met kleurtjes hebben kennelijk hogere prioriteit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze speler bestaat al een hele tijd. Het houdt een keer op met firmware upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, weet ik.
Maar die melding staat nu al zeker een half jaar op die site. Een half jaar om een beetje WMP11 support in te bakken vind ik erg lang.
Niet dat ik WMP gebruik voor synchen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mediamonkey gebruikt, maar ik vind het niet erg lekker werken, jammer dat je je cds niet via itunes kan syncen, dat zou echt geweldig zijn :D

Maja dan maar WMP11, hopelijk ondersteund ie nu wel album art met de nieuwste FW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116363

Waar kan ik deze nog goedkoop krijgen? Ik heb hem zelf, maar voor een vriend zoek ik ook zo'n mooie maar ik kan ze niet goedkoper dan 240 euro vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187971

Tja, Dixons levert hem zo te zien niet meer en dan was een nog een webwinkel, Cheerio of zo iets, maar die kan ik ook niet meer vinden.
Marktplaats dan maar?
Anoniem: 116363 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:14:
Waar kan ik deze nog goedkoop krijgen? Ik heb hem zelf, maar voor een vriend zoek ik ook zo'n mooie maar ik kan ze niet goedkoper dan 240 euro vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Philips-shop (www.eshop.philips.nl) zijn er nog 15 voor € 179, maar dan moet je een koopgerechtigde zijn (of kennen), denk ik.

Andere vraag: weet iemand of je met de PAC005/00 (AV aansluitset met afstandsbediening) ook bij afspelen van muziek de titels, het menu en de albumart en tekst en dergelijk op TV krijgt?
Dat zal wel handig zijn, dan kun je die afstandsbediening ook echt gebruiken, anders moet je toch weer naar de speler toelopen om je muziek te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Overigens werkt de speler imo stabieler met Vista dan met XP 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212778

hallo ,
sinds gisteren heb ik de sa9200 gogear van philips maar het probleem is dat ik er geen liedjes kan opzetten. wanneer ik de speler wil syncroniseren met media player slaat mijn pc uit en start trug op met schijfcontrole
wanneer ik via deze computer muziek in de mappen wil kopieren slaat ie ook uit
en wanneer ik het foutenrapport verzend dan zegt de pc dat er een stopfout is opgetreden
..
hoe kan ik dit probleem oplossen?
avast bedankt ! !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Is de: ---USB-kabel :gecombineerd met AC/ DC-adapter in Y-kabel--- een philips eigen produkt?
Wordt deze bij een docking station verkocht, of heeft de dock een eigen kabel naar pc-usb?
Kan je via de usb poort laden, of heb je de stroomadapter nodig hiervoor in combinatie met bovengenoemde kabel/docking station?
Ik zie de kabel niet los te koop en ook niet bij de stations vermeld in de philips winkel, kan nl een gogear 6330 kopen die hangt bij opstarten, maar zonder accessoires. Lijkt me wel handig dat ik van te voren weet of ik 'm aan kan sluiten aan de pc voordat ik er geld aan uitgeef om te experimenteren. Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212778

de usb kabel is niet gecombineerde met AC/DC adapter.. het opladen moet gebeuren via een usb poort. en de kabel zat bij de speler dus .. phlips eigen produkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom doet Philips zo ongeloofelijk dom met hun nieuwe spelers?
Deze gedrochten, ze hebben zo'n mooi design, en dan maken ze een prutspelertje met lelijke knopjes.+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 156750 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:34:
Waarom doet Philips zo ongeloofelijk dom met hun nieuwe spelers?
Deze gedrochten, ze hebben zo'n mooi design, en dan maken ze een prutspelertje met lelijke knopjes.+
Idd zonde.. ik wacht btw nog met smart op WMP 11 support, maar of die ooit gaat komen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ilya schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:13:
[...]

Idd zonde.. ik wacht btw nog met smart op WMP 11 support, maar of die ooit gaat komen.. :(
AFAIK is WMP11 support toegevoegd in firmware 2.4, te vinden in de OP (nieuwste device manager) :)

Ik heb in elk geval onder Vista geen enkel probleem met WMP11, ik neem dat onder XP het een en ander ook dan gewoon zou moeten werken met genoemde firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
rodie83 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:27:
[...]

AFAIK is WMP11 support toegevoegd in firmware 2.4, te vinden in de OP (nieuwste device manager) :)

Ik heb in elk geval onder Vista geen enkel probleem met WMP11, ik neem dat onder XP het een en ander ook dan gewoon zou moeten werken met genoemde firmware :)
Er staat nog steeds:
Het gebruik van de Beta versie van Windows Media Player 11 voor het synchroniseren van media files naar de digitale audio systemen van Philips, kan resulteren in abnormaal gedrag van het digitale audio systeem of van Windows Media Player en een slecht werkende PC.
Binnenkort zal Philips voor bepaalde digitale audio systemen een "Firmware upgrade" uitbrengen welke zal resulteren in een correcte werking van deze Philips digitale audio systemen met Windows Media Player 11.
Blijft u voorlopig voor het overzetten van uw media files gebruik maken van Windows Media Player 10 of de Software die u bij uw digitale audio systeem gekregen heeft.

Toen ik het probeerde met WMP11 deed hij het niet omdat de philips plugin niet doorhad wanneer ik klaar was en de plugin zijn checkgedoe dus niet deed. Maar ik weet niet hoe dat nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ilya schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:40:
[...]

Er staat nog steeds:
Het gebruik van de Beta versie van Windows Media Player 11 voor het synchroniseren van media files naar de digitale audio systemen van Philips, kan resulteren in abnormaal gedrag van het digitale audio systeem of van Windows Media Player en een slecht werkende PC.
Binnenkort zal Philips voor bepaalde digitale audio systemen een "Firmware upgrade" uitbrengen welke zal resulteren in een correcte werking van deze Philips digitale audio systemen met Windows Media Player 11.
Blijft u voorlopig voor het overzetten van uw media files gebruik maken van Windows Media Player 10 of de Software die u bij uw digitale audio systeem gekregen heeft.

Toen ik het probeerde met WMP11 deed hij het niet omdat de philips plugin niet doorhad wanneer ik klaar was en de plugin zijn checkgedoe dus niet deed. Maar ik weet niet hoe dat nu is.
Tip:

1: Installeer firmware 2.4.
2: Verwijder alle Philips software
3. Installeer WMP 11
4. Aansluiten en syncen maar.

Verder moet je niet op de site van Philips letten, de Nederlandse is al maanden niet bijgewerkt en 2.1 staat daar nog als nieuwste firmware. Kolder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

rodie83 schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:57:
[...]

Tip:

3. Installeer WMP 11

Verder moet je niet op de site van Philips letten, de Nederlandse is al maanden niet bijgewerkt en 2.1 staat daar nog als nieuwste firmware. Kolder dus.
Misschien moet je eerst de oude Philips software verwijderen en daarna pas de nieuwe 2.4 installeren?

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
rodie83 schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:57:
[...]

Tip:

3. Installeer WMP 11

Dus WMP 11 zonder enige philips software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ilya schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:30:
[...]

Dus WMP 11 zonder enige philips software?
Ja. De philips software is niet nodig want de speler is voor WMP11 gewoon een MTP device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Ok, ik ga het proberen :)
Het werkt nog niet, hij ziet hem gewoon als philips, ik denk doordat hij dat overnam van WMP 10, ookal was alles van Philips uninstalled. Als ik nu probeer te syncen staat er uiteindelijk niets meer op mn mp3speler, althans, het staat er wel op maar je kan niets zien op de jukebox.

Ga nu proberen via device manager te uninstallen.

Het werkt als ik WMP 11 afsluit en dan mn GoGear unplug :>

Heeft iemand trouwens die small dingen over? Ik ben er eentje kwijt, maar bij V&A staat niks. DM aub.

[ Voor 109% gewijzigd door Ilya op 09-04-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37265

Ik kan onmogelijk bestanden op de HDD 6320 hernoemen/renamen, als ik voor een afbeelding/map/mp3tje de naam wijzig, reageert ie erg traag en daarna staat de oude bestandsnaam er gewoon weer? En dan is het hele apparaat vastgelopen. Iemand hier ervaring mee of toevallig een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harharhar.
Ik zie nog foto's van de vorige eigenaar op mijn speler. :P
uit de map "Skiurlaub 2006" 87 foto's. Een duitse(r) op schoolreisje waarschijnlijk
Voornamelijk foto's van hem (of van haar vriendje). Een blonde jongen met halflang haar.
Ook veel foto's van de kamer waar ze sliepen. Voor de rest weinig.

Anyway, Philips gaat niet echt goed om met privegegevens.
Geen pr0n op je speler zetten dus, voor als ie kapot gaat (of juist wel, sharing is caring enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 156750 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:28:
Harharhar.
Ik zie nog foto's van de vorige eigenaar op mijn speler. :P
uit de map "Skiurlaub 2006" 87 foto's. Een duitse(r) op schoolreisje waarschijnlijk
Voornamelijk foto's van hem (of van haar vriendje). Een blonde jongen met halflang haar.
Ook veel foto's van de kamer waar ze sliepen. Voor de rest weinig.

Anyway, Philips gaat niet echt goed om met privegegevens.
Geen pr0n op je speler zetten dus, voor als ie kapot gaat (of juist wel, sharing is caring enzo).
Kunnen we een rel mee veroorzaken joh :o Allemaal pron erop zetten en RMA-en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, is alleen als je een refurbished exemplaar terugkrijgt.
Wat ik trouwens wél heb bedacht, is een nieuwe goede speler voor Philips.
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/PhilipsGoGearAmbilight.jpg
Tahdah!
Even groot tot iets groter dan de HDD6320. Maar geen zwart glimmend plastic, hoe mooi dat ook is. Wat ze bij Philips moeten doen, is hier gewoon Ambilight in stoppen. 2 van die streepjes voor van links naar rechts door de menu's en van boven naar beneden. Als je op de doorspoel knop klikt, wordt het onderste streepje een scrollbalk.

Linkshandigen passen zich maar gewoon aan, en ontwikkelen wat motoriek voor hun rechtse hand.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 11-04-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHerbig
  • Laatst online: 16-03 11:29
Nou, ik heb weer iets sufs hoor. Morgen wil ik op vakantie, dus even de gogear opladen en kijken of er nog wat bij kan. Aha, op de nieuwe PC staat de Philips software blijkbaar nog niet. Even installeren. Ook een update op 't apparaat zelf? Nou vooruit dan maar. En daarna kon hij helemaal niets meer vinden. De playlists staan er nog wel op en de mappen ook, maar zodra ik die dan wil openen, kan hij geen bestanden vinden. Iemand die weet hoe dit kan?
Zoiets gebeurt altijd als je druk bent en weinig tijd hebt. Dus nu ben ik maar alles weer terug aan 't kopiëren naar de PC, en dan straks via MediaMonkey alles er weer opzetten. Hopelijk lukt dat voor middernacht... :X

P.S. Het kan ook nog zijn dat ik zelf iets verkeerd heb gedaan, want ik meen me te herinneren dat je de playlist (en misschien ook de bestanden?) niet via de verkenner of MediaMonkey mocht verwijderen, en dat heb ik wel gedaan met twee playlists. Dat moet via het apparaat zelf. Daar wordt hij dan blijkbaar FUBAR van.

[ Voor 19% gewijzigd door DHerbig op 12-04-2007 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat de goekoopste versie van deze mp3 speler 200 euro kost? (bij neckerman)
Of is er nog een goedkopere plek om er eentje te kunnen bemachtigen (wel nieuw)?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 156750 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:40:
Nee, is alleen als je een refurbished exemplaar terugkrijgt.
Wat ik trouwens wél heb bedacht, is een nieuwe goede speler voor Philips.
[afbeelding]
Tahdah!
Even groot tot iets groter dan de HDD6320. Maar geen zwart glimmend plastic, hoe mooi dat ook is. Wat ze bij Philips moeten doen, is hier gewoon Ambilight in stoppen. 2 van die streepjes voor van links naar rechts door de menu's en van boven naar beneden. Als je op de doorspoel knop klikt, wordt het onderste streepje een scrollbalk.

Linkshandigen passen zich maar gewoon aan, en ontwikkelen wat motoriek voor hun rechtse hand.
Dat is onderhand een Iriver Clix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iRiver clix heeft geen ambilight.
iRiver clix heeft ook geen dubbele scrollstreep, maar een touchscreen, en het lijkt me vervelend om je schermpje steeds te moeten schoonmaken als je een film wil kijken
iRiver clix heeft te weinig geheugen.

Ik heb er goed over nagedacht (je moet wat tijdens het poepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203250

Ondersteunt de Philips GoGear HDD1620 nu plug&play. Want wil deze ook gaan gebruiken als externe harddisk. Dus dat ie werkt op elke pc met xp sp2, zonder extra software te moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, je hebt software nodig. WMP, Philips software, of bijvoorbeeld Mediamonkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203250

Oke, maar WMP zit standaard op winXP, toch??? En als je WMP dan hebt, kun je dan via explorer bestanden en muziek overzetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja. Als je dus een pc hebt met WMP erop, kun je het als het ware als plug en play gebruiken. Technisch gezien is dat niet helemaal zo, maar het komt er wel op neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb mij 6320 al een tijdje en ben er zeer tevreden mee, het enige wat me alleen nog niet wil lukken is de Albumart. Als ik gewoon synchroniseer met WMP zet hij alle audiobestanden over, maar de albumart komt er niet bij. Als ik daarna in WMP kijk wat er allemaal op staat zie ik toch wel enkele afbeeldingen staan die er op zouden moeten staan, maar wanneer ik in mijn photo's map ga kijken is daar niets te vinden. Iemand die weet hoe ik de albumart erbij kan krijgen. Mediamonkey heb ik al geprobeerd, maar die liep telkens vast wanneer ik naar de 6320 toe wou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 156750 schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:25:
iRiver clix heeft geen ambilight.
iRiver clix heeft ook geen dubbele scrollstreep, maar een touchscreen, en het lijkt me vervelend om je schermpje steeds te moeten schoonmaken als je een film wil kijken
iRiver clix heeft te weinig geheugen.

Ik heb er goed over nagedacht (je moet wat tijdens het poepen).
Boeiend..? Alleen dat geheugen is gewoon doodzonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat boeiend?
De Ambilight en de besturing zouden juist de onderscheidende factoren moeten zijn.
En de touchscreen van de iRiver clix is wel een erg groot nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Nou.. ambilight op zo'n schermpje kan me nou echt niet veel boeien, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de PAC005 docking station gekocht en eerlijk gezegd valt íe een beetje tegen.

Het geluid over de versterker is van de zelfde sterkte als met een kabeltje 3,5 mm -> 2 * cinch. Ik had gehoopt dat het via het docking station gewoon line-level zou zijn, maar niet dus. Nu moet ik nog steeds zowel op de speler als op de versterker het volume bijne helemaal open draaien om iets te horen.

Bij het afspelen van muziek is de informatie (album art) niet te zien op de televisie, alleen met slideshow heb je beeld en heeeeel zacht geluid.

Bovendien moet je je muziek selecteren op de speler, de afstandbediening kent alleen volume, start en stop en volgende/vorige.

Weinig soeps voor zo'n kleine € 30 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Anoniem: 187971 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:44:
Ik heb de PAC005 docking station gekocht en eerlijk gezegd valt íe een beetje tegen.

Het geluid over de versterker is van de zelfde sterkte als met een kabeltje 3,5 mm -> 2 * cinch. Ik had gehoopt dat het via het docking station gewoon line-level zou zijn, maar niet dus. Nu moet ik nog steeds zowel op de speler als op de versterker het volume bijne helemaal open draaien om iets te horen.

Bij het afspelen van muziek is de informatie (album art) niet te zien op de televisie, alleen met slideshow heb je beeld en heeeeel zacht geluid.

Bovendien moet je je muziek selecteren op de speler, de afstandbediening kent alleen volume, start en stop en volgende/vorige.

Weinig soeps voor zo'n kleine € 30 dus.
Idd niet zo netjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 21-05 15:46

Nutral

gamer/hardware freak

de iriver clix heeft geen touchscreen, het scherm tilt alleen 4 kanten op, naar boven, beneden links en rechts. en nog knoppen aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

yasinhm schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:18:
de iriver clix heeft geen touchscreen, het scherm tilt alleen 4 kanten op, naar boven, beneden links en rechts. en nog knoppen aan de zijkanten.
Het zogenaamde D-click systeem :) Maar moet je niet in [Flash] Het iriver X20/S10 topic zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 13:20
Jan Willems schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:32:
Heb mij 6320 al een tijdje en ben er zeer tevreden mee, het enige wat me alleen nog niet wil lukken is de Albumart. Als ik gewoon synchroniseer met WMP zet hij alle audiobestanden over, maar de albumart komt er niet bij. Als ik daarna in WMP kijk wat er allemaal op staat zie ik toch wel enkele afbeeldingen staan die er op zouden moeten staan, maar wanneer ik in mijn photo's map ga kijken is daar niets te vinden. Iemand die weet hoe ik de albumart erbij kan krijgen. Mediamonkey heb ik al geprobeerd, maar die liep telkens vast wanneer ik naar de 6320 toe wou gaan.
Dit kan ook niet via WMP, maar moet handmatig gebeuren: Je zoekt het plaatje van de cd op internet op, slaat het plaatje op als AlbumArt.jpeg (ik weet zo niet of er ook een spatie tussen de A's moet, moet je maar even mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flipjack schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:30:
[...]

Dit kan ook niet via WMP, maar moet handmatig gebeuren: Je zoekt het plaatje van de cd op internet op, slaat het plaatje op als AlbumArt.jpeg (ik weet zo niet of er ook een spatie tussen de A's moet, moet je maar even mee spelen
Of je zegt het even goed.
Albumart wordt opgeslagen in de ID3tag van het nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750 schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:21:
[...]

Of je zegt het even goed.
Albumart wordt opgeslagen in de ID3tag van het nummer.
Dat kan, maar de albumart die WMP gebruikt worden als aparte jpegs opgelsagen in de map waar de muziek in staat. Deze album art wordt gebruikt bij het syncen naar je GoGear.

Het nadeel hieraan is dat de bestanden vaak erg klein zijn van formaat, vergeleken met de album art van bv iTunes.

Jammer genoeg zul je de album art dus nooit mooi werkend krijgen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182405 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:52:
[...]

Dat kan, maar de albumart die WMP gebruikt worden als aparte jpegs opgelsagen in de map waar de muziek in staat. Deze album art wordt gebruikt bij het syncen naar je GoGear.

Het nadeel hieraan is dat de bestanden vaak erg klein zijn van formaat, vergeleken met de album art van bv iTunes.

Jammer genoeg zul je de album art dus nooit mooi werkend krijgen. :|
Err. Als je ook maar een heeel klein beetje moeite doet in dit topic, zie je dat er de hele tijd MediaMonkey wordt aangeraden, die de plaatjes wél in de ID3tag opslaat. En al MediaMonkey niet werkt, dan zijn er heus wel andere ID3tag edit0rs.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 03-05-2007 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 17:44
Ik heb ook een HD6320 maar het probleem is dat hij gecrashed is, ik kan hem ook niet repareren via die tool die erbij zit, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Reset? Staat in het boekje hoe dat moet, bij mij was hij ook een keer vastgelopen. Meen power/holdknop naar onder en volume + tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlacKstaR-
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 17:44
Jan Willems schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:17:
Reset? Staat in het boekje hoe dat moet, bij mij was hij ook een keer vastgelopen. Meen power/holdknop naar onder en volume + tegelijk indrukken.
Ik weet wel hoe dat moet maar het heeft geen effect, als ik hem aansluit om mijn pc herkent bij hem wel maar verder dan dat kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:40
Voor de liefhebbers is dit apparaat momenteel te krijgen voor 99 euro bij de mediamarkt in bergen op zoom! Heb er zelf ook een aangeschaft en ben tot nu toe zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
das heel erg goedkoop
in januari was hij nog 160 euro

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ebbie je hebt mail :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116363 op 14-05-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:00
Zijn er mensen die ergens nog een extra oplader voor de Philips GoGear HDD63200 hebben liggen die ze niet meer gebruiken? Ik zoek eigenlijk alleen de sync-kabel maar bij mijn weten is die nooit appart leverbaar geweest. Mocht iemand nog ergens een kabel hebben liggen die niet meer wordt gebruikt dan wil ik hem wel over nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
weet iemand wat voor batterij er in de HDD go gear 6320 zit en hoe die het best behandeld kan worden om zo lang mogelijke battery time te hebben ?

HDD 6320 is LIeeev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Neerio schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:09:
weet iemand wat voor batterij er in de HDD go gear 6320 zit
Kijk eens in de topicstart die je notabene zelf gemaakt hebt 8)7
en hoe die het best behandeld kan worden om zo lang mogelijke battery time te hebben ?
Laat em niet helemaal leeglopen. Dat is niet goed voor dit type batterijen. Voor de rest maakt het niet zo heel veel uit. Dit type batterijen gaat een aantal cycli mee voordat ze "op" zijn. Het maakt verder weinig uit wanneer je ze oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217075

Weet iemand al hoe je album art met WMP11 kan overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:33
beste mensen ik ben ook al meer dan een jaar in het bezit van dit prachtige ding. echter 1 ding lukt me niet en dat is fatsoenlijk playlists laten synchroniseren.

alle muziek die in de playlist staat komt vanuit 1 directory en die verander ik dus niet. in het verleden heb ik al gemerkt dat ze niet meer gevonden worden zodra je de files verplaatst op je PC. mijn probleem is dat mn mp3speler/WMP11 steeds bestanden opnieuw gaat synchroniseren. stel ik heb een playlist van 30 bestanden van elk pakbeet 80MB. dan worden ongeveer 10 bestanden dubbel gesynchroniseerd. bij sommigen geeft WMP aan dat deze al op het apparaat staan, maar vaak komt 1 liveset er dan dubbel op te staan :S. wie kent dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11-2021

ibr

Beste mensen,
er is al een tijdje helemaal niks nieuws over deze speler.
Betekent dat dat Philips hem gewoonweg vergeten is en er geen nieuwe firmwares meer uitkomen??

Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ibr schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:43:
Beste mensen,
er is al een tijdje helemaal niks nieuws over deze speler.
Betekent dat dat Philips hem gewoonweg vergeten is en er geen nieuwe firmwares meer uitkomen??
Waarschijnlijk wel, heb je de huidige philips PMD lineup gezien? Om te huilen.
Mijn GoGear was gejat, heb nu een ZVM, maar mijn Philips werkte fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze speler is al oud. Ze blijven niet bezig met firmware-updates. Het houdt een keer op. Dat geldt voor elke PMD-fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:13:
Deze speler is al oud. Ze blijven niet bezig met firmware-updates. Het houdt een keer op. Dat geldt voor elke PMD-fabrikant.
Ja, dat is waar, maar als ze een nieuwe FW aankondigen, dan moeten ze er wel mee over de brug komen.
En ze moeten een nieuwe HDD GoGear uitbrengen, volledig up to spec kunnen ze mooi het plaatsje van de ZVM innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik verwacht weinig van Philips op PMD-gebied. Tis nooit echt wat geweest, en ik zie het ook niet echt iets worden. Het is toch niet echt een PMD-fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik verwacht ook niet dat het gebeurt, maar als ze het willen doen, dan zou nu een goed moment zijn met het wegvallen van de ZVM.
Met de 6320 waren ze goed op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Heeft iemand het bestand HDD6330-17-v1.3.zip, wat een tijdje terug te downloaden was, nog in bezit? Met dit bestand zou het mogelijk zijn mijn speler weer van zijn radiofunctie te voorzien, die om onverklaarbare reden ineens van mijn HDD6330 is verdwenen.
Ik bedoel niet de ghost-image van een volledige HDD6330 harde schijf, die optie heb ik al zonder succes geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 22:15

RRRobert

Fokker in ruste

Oke, niet mijn gewoonte om oude topics omhoog te kicken, maar gezien de steeds weer herhalende vraag die in deze en de diverse vorige topics over deze (en andere Philips-) mp3 speler "waar vind ik een handiger/reserve/extra/auto-lader voor de HDD6320/00?", stuitte ik bij toeval op een mogelijke oplossing; ik stoeide er zelf ook al 2½ jaar mee, maar nu heb ik eindelijk de nodige (kabel-)accessoires gevonden voor deze mp3-speler.

Via een Amerikaanse leverancier in Adaptable Charging Technologies is er hier keus genoeg. En niet onbelangrijk: ze leveren ook internationaal uit, tegen redelijke verzendkosten.

Mocht men hier nog niet massaal de GoGear aan de kant hebben gegooid en alsnog een dure iPod voor in de plaats hebben genomen; ik heb deze kabel besteld en zal m'n ervaringen delen zou gauw als deze binnen is.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze speler naar volle tevredenheid sinds november 2006, maar nu gaat íe merkwaardige kuren vertonen. Het lijkt wel of alle nieuwe muziek die ik sinds dit jaar er op wil zetten niet afspeelt of slechts enkele nummer per album.
Ik synchroniseer nog steeds met WMP 10, want dat heeft altijd goed gewerkt.

Iemand die dit probleem herkent? En natuurlijk: die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf de volgende workaround bedacht:
1. Brand een audio cd van de mp3s die het niet doen
2. Verwijder mp3s (files en uit library, van computer en GoGear)
3. Rip gebrande audio CD @ 320 kbps (met WMP10 of EAC)
4. Maak tags en album hoesje in orde (WMP10)
5. Synchroniseer met Gogear

Et voila het werkt wel 8)7

Het kost wel een paar CD-tjes, maar goed.
Anoniem: 187971 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:04:
Ik heb deze speler naar volle tevredenheid sinds november 2006, maar nu gaat íe merkwaardige kuren vertonen. Het lijkt wel of alle nieuwe muziek die ik sinds dit jaar er op wil zetten niet afspeelt of slechts enkele nummer per album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:03

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Toch nog een bump namelijk:

Custom firmware: http://www.rockbox.org/wiki/GoGearHDD6330

Heb het net getest op mijn 6320, maar het speelt nix af helaas, maar het ziet er wel veelbelovend uit!

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Anoniem: 187971 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:04:

Late reactie, hopelijk lees je 't nog.

De Philips GoGear HDD6320 kan geen bestanden afspelen op het moment dat de originele bestandsnaam langer is dan (uit mijn hoofd) 24 of 32 karakters. Het kan natuurlijk zijn dat je hiermee te maken hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah _/-\o_
Als dat het is en het gebeurt nog een keer, dan scheelt dat weer tijd en CD-tjes branden (zie workaround hierboven).

Bedankt man! _/-\o_
rodie83 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:38:
[...]

Late reactie, hopelijk lees je 't nog.

De Philips GoGear HDD6320 kan geen bestanden afspelen op het moment dat de originele bestandsnaam langer is dan (uit mijn hoofd) 24 of 32 karakters. Het kan natuurlijk zijn dat je hiermee te maken hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serman
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-04 10:53
Zijn er toevallig nog mensen die dit ding hebben en misschien niet gebruiken?
ik zoek namelijk specifiek naar de lader/usb kabel.
Ik heb er 2 liggen maar alletwee zonder die usb/adapter kabel en philips levert ze niet meer. onlne zijn ze wel te bestellen maar ik kon alleen een zaak in Amerika vinden waar de kosten inclusief verzending het de moeite niet meer waard maken. ik wil er best voor betalen trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Serman op 21-10-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 15:24
Oet schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:48:
Toch nog een bump namelijk:

Custom firmware: http://www.rockbox.org/wiki/GoGearHDD6330

Heb het net getest op mijn 6320, maar het speelt nix af helaas, maar het ziet er wel veelbelovend uit!
werkt hier als een trein. Zo had de officiele firmware moeten zijn. Hij klinkt beter en ziet er veel beter uit.

[ Voor 38% gewijzigd door psycoxl op 16-03-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovian
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04-2024
Rockbox werkt ook op mijn HDD6320/00 als een trein.

[ Voor 22% gewijzigd door jovian op 29-03-2011 16:53 ]

Pagina: 1 2 Laatste