Wat zijn jullie ervaringen met maxtor 40 gig 7200 toeren hd??

Pagina: 1
Acties:

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:19

Paladin

Play Ball!

Topicstarter
Ik wil een nieuwe hd gaan kopen en zat te denken aan de maxtor 40 gig 7200 toeren maar ewat zijn jullie ervaringen met deze schijf is ie snel stabiel ook met overclocken.
En hoe houd ie zich tenover andere merken en de 30 gig hd's??
please help.

greetz Pala

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

Een kennis van mij heeft 'm.

Draait al die tijd al met FSB van 115, no problemo.

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Ik heb zelf de 20,4 Maxtor 40+. Hij bevalt me zeer goed, maar als je echt hoge bussnelheden wil gaan draaien, kan je beter de nieuwe IBM nemen. Ik heb van verschillende kanten gehoord (onder andere anandtech forums) dat de Maxtors extreme bussnelheden wat minder prettig vinden. Maar voor de rest is het een prima schijf.

"Choose life"

Verwijderd

Vooral ouwe Maxtors vinden dat niet leuk. DE nieuwe vinden het allemaal best.

Maar goed, een IBM is toch weer beter.

En dan heb ik het wel over de electronica, want het loopwerk van een Maxtor is ook IBM.

Verwijderd

Ach ja, Maxtor ruled.......

Verwijderd

titan ik hoor jou alleen maar over maxtor heb je ooit wel eens een ander merk gehad?

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ik heb em en is prima dingetje, en ik geloof niet wat helpdesk zegt dat het mechanische deel van ibm is en dat ibm electronisch beter is vind ik ook onzin.
Maxtor en Quantum wisselen heden ten dage stuivertje wat betreft snelheid.
Ibm is ook goed, wd is ook goed en seagate doet het ook niet al te slecht.
Iedereen heeft zijn eigen slechte ervaringen met allemaal z'n verschillende merken. Ik heb slechte ervaringen met wd en ibm. En alleen maar goede ervaringen met quantum (8 schijven al bij mezelf en m'n vader en zus). Maxtor heb ik ook nog geen slechte ervaringen mee, een vriend en ikzelf nu ook.
Oudere maxtors konden niet tegen een hogere fsb. De nieuwste hebben daar inderdaad geen last van. Ik heb de maxtor 40+ 30 Gb en ik ben zeeeeeer tevreden, hoewel ik als ik er nu eens zou moeten kopen voor de quantum fireball LM zou gaan. Maximaal tevreden over maxtor, ik ben gewoon beetje pro quantum door mijn goede ervaringen.
Pagina: 1