redelijk goedkoop am2 oc bordje

Pagina: 1
Acties:

• Armando15
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03-2025
hallo, ik wil een systeempje met een amd x2 3800+ gaan bestellen, en die een trap onder zn kont geven. dwz, een beetje overklokken dus ;) (hahaha socket am2, solly :P )
maar ik zit met een vraagje, ik heb op dit moment een budget moederplank in m'n configuratie staan, de msi k9n neo-f.
weten jullie toevallig uit ervaring of dit ding ook enige opties heeft om de amd een beetje de lucht in te jagen, en/of eventueel nog een beter alternatief? het hoeft niet op recordsnelheid!
had zelf de msi k9n platinum al gevonden, een paar mensen op GoT waren er toen mee bezig en ik zag wel goede resultaten.
Bedankt alvast

[Is dit trouwens het goede topic? het gaat over overklokken, daarom maar hier neergezet..]

[ Voor 9% gewijzigd door Armando15 op 15-01-2007 19:03 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
En welk socket? Mischien ook handig om te vermelden, niet waar? ;)

Ik zou voor een DFI Lan-party mobo kijken, want die hebben heel veel dividers voor het geheugen, waardoor je sneller je geheugen op zijn max kunt laten draaien.

• Armando15
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03-2025
oke, heb even gekeken, maar dat is een stuk boven mijn budget.
ik wil maximaal rond de 100 euro kwijt zijn, als het even kan.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De socket staat ook in de Topictitel ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
TEAMIKKE schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:20:
De socket staat ook in de Topictitel ;)
Oja :')

Ik zou je toch willen wijzen op de Infinity NF UltraII-M2 van DFI die te halen is voor 109 euro. Iets boven je budget, maar mischien zou je daar iets aan kunnen doen.

Anders zou je kunnen kijken voor een MSI K9N Neo-F, lekker goedkoop, en volgens mij ook wel redelijk goed overclockbaar. Minpunt van dit bord is dat de northbridge/chipset vreemd geplaatst is, en dus ook wel redelijk warm wordt.

Verwijderd

Je hebt ook de DFI Infinity NF-M2 nogwat, das een nforce 4 moederbord, en schijnt heel goed over te klokken, salland en alternate hebben ze zover ik weet, dat bord gaat binnenkort ook mijn asrockje vervangen :D Het enige nadeel van het bord is dat het niet even blinkend is als een lanparty, maarja, je betaalt dan ook niet voor een lanparty :)
Pagina: 1