Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hiper 570 kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Topicstarter
Omdat de kabels van m'n moederbord aansluiting erg lang waren heb ik m'n voeding maar es losgetrokken en de bewuste draden een flink stuk ingekort. Hiervoor moest ik wel de blauwe en bruine draad ff doorknippen die vanaf de printplaat naar de schakelaar (bruin) en naar de kleine spoel achter de stekkerconnector (blauw) loopt. nou had ik de draden niet al te netjes gesoldeerd aan de schakelaar.
Hierdoor kon er wanneer ik de voeding uitschakelde een vonk overspringen van de ene' naar de andere aansluiting van de schakelaar.

Toen ik dus iets in me kast wilde veranderen en de schakelaar omzette begon hij te knetteren. :X Ik heb toen dus snel de stekker eruit getrokken en vervolgens alles wel netjes gesoldeerd. Vervolgens wil ik de voedin opnieuw inschakelen met de schakelaar maar toen knalde per direct de stop er uit. Heeft iemand hier ervaring mee of heb je goede raad. Meld dat dan alstublieft even O+

http://img265.imageshack....mage=afbeelding006hj5.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Hekking op 15-01-2007 17:09 ]

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Een goede raad :
Soldeer het de volgende keer gelijk netjes, dit had je kunnen verwachten.

Blij Met Wilco