Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Imate Kjam | Qtek 9100 | Vario | Auto netwerk select

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo Tweakers,

Hier rest mijn laatste hoop - vraag. Ik heb een Qtek 9100 en ben er eigenlijk erg tevreden mee.
Alleen ik krijg elke keer TORENhoge rekeningen met de eenvoudige reden dat het apparaat steeds automatisch een netwerk loopt te zoeken en dus hier ook op registreerd. Ik woon kort bij de Duitse grens en het komt zeer regelmatig voor dat als er iemand belt ik dan opneem en op dat moment op een Duits of ander buitenlands netwerk sta.

Voorheen met mijn SE P900 gaf ik mooi aan dat hij handmatig moest gaan zoeken als het netwerk verloren ging. Dan kon ik hem terug registreren op m´n local netwerk of hij vond vanzelf het thuis netwerk zeg maar.

Met deze PDA registreert hij lekker vanzelf waar het op uitkomt. Omdat ik er niet uitkom en zelf geen mensen in de omgeving weet die het zelfde toestel hebben zou ik aan jullie willen vragen of er het zelfde gebeurd. Ik heb het toestel op handmatig staan maar elke keer word er een nieuw netwerk gekozen. Als dit een euvel in WM2005 blijkt te zijn of iets in die zin dan word het toch maar weer een SE. Graag jullie advies alvast heel erg bedankt voor het testen.

Nickx

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

nickx: probeer het even in het volgende topic: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 14

Daar is ie veur! :Y) Houd ook alles wat overzichtelijk ... anders wordt het zo'n zooitje in PSGG

Dit topic is gesloten.