Toon posts:

WEP ingesteld, wel internet, geen toegang tot modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist op mijn nieuwe DV-201AMR Versatel Modem WEP ingesteld en bij wireless connections dit doorgevoerd. Werkt allemaal prima en internetten gaat redelijk.

Alleen de verbinding is vrij slecht en het echte probleem: ik kom via IE en Firefox niet meer bij mijn modeninstelligen. Her schermpje waarop ik wachtwoord in moet voeren komt gewoon niet. Pingen naar t modem lukt wel.

Iemand enig idee? TNX

Verwijderd

Zat je computer eerst via een kabeltje verbonden? Sommige routers hebben de mogelijkheid om de web-interface ontoegankelijk te maken voor wireless-gebruikers. Zodat een eventuele cracker niet vanaf de stoep je router opnieuw kan configureren.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:11
Zit je draadloos verbonden met de router, en op die manier proberen in te loggen? Want dit wil op sommige routers niet, om inbreken te voorkomen.

Wat ^^ zegt :P

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 15-01-2007 15:47 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 10:23
even een harde reset op het apparaat uitvoeren?
en stel alsjeblieft wpa beveiliging in als dat ding dat ondersteunt. wep is zo kinderlijk simpel te kraken...

Verwijderd

Topicstarter
TNX Mensen, Plotseling deed ie t weer, dus t zal wel goed komen. Ga zo ff naar WPA kijken, totaal geen ervaring nog met WLAN, dus doe het ff stapje voor stapje...