Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ja ik ook, maar dan zie je het niet meer zo duidelijkOp zaterdag 03 februari 2001 13:37 schreef EdgiX het volgende:
hmm, ik heb liever bier in mn bierglas ipv intel..
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
May the Force be with You instead of Bill
Verwijderd
B-):P>:):):D;):7:+8-)Op zaterdag 03 februari 2001 13:50 schreef Jedi Lord het volgende:
Hoort dat niet "Amstel inside" te zijn?? :):)
ja , maar heb het font van "intel inside niet, anders was het werkelijk welOp zaterdag 03 februari 2001 13:51 schreef iefje het volgende:
[..]
B-):P>:):):D;):7:+8-)
GROLSCH inside gewesst
dus wie weet waar ik het font kan krijgen??
alvast bedankt!
Verwijderd
Wat een foutOp zaterdag 03 februari 2001 16:01 schreef Bl@de het volgende:
Kon het niet origineler??Zoals "Heineken Inside" ofsow
Maar toch heel kewl!
Grolsch inside natuurlijk.
Verwijderd
Ik hoop alleen het logo, anders zou ik een Z weghalenOp zaterdag 03 februari 2001 13:39 schreef psygho het volgende:
[..]
ja ik ook, maar dan zie je het niet meer zo duidelijk..strax maar een BIOHAZZARD LOGO proberen
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
lmd
of Powered By Grolsch
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Grolsch inside.Op zondag 04 februari 2001 18:07 schreef The Legend het volgende:
Alchohol Inside
lmd![]()
of Powered By Grolsch
Morgen brak.....
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
bavaria is}:O -zeikOp zondag 04 februari 2001 22:57 schreef -OverSoft- het volgende:
he bah, Grolsch
Heineken, Bavaria
This too shall pass
Berentzen Inside
opzetten. Apfelkorn heeft namelijk de overeenkomst met cpu's, dat geldt: hoe kouder hoe beter.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Amstel is poezenurine, Heineken is iets beter, Oranjeboom, Bavaria en de shit dat is geen bier.
Dommelsch = goed te drinken, maar Grolsch is ECHT bier (hoewel een Palm of een Hoegaarden er ook wel invliegt)
CORONA & WARSTEINER
/edit
daarna komt krolsj natuurlijk
Verwijderd
sommige groenten zijn alleen te eten als er een R in de maand zit (zoiets dan toch), grolsch is dus aan te raden voor alledagen waar een D in zit.