Toon posts:

Windows XP Partitie installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil m'n pc leeggooien en windows opnieuw installeren, alleen ik heb destijds de XP installatie als partitie op m'n pc gekregen (geen cd dus)

hoe kan ik die installatie oproepen?

Verwijderd

naar de winkel gaan en een windows xp cd kopen met licentie,

of je maakt even een nieuwe partitie, zet daar je bestaande windows op, formatteerd de 1e partitie, en zet alles trg wajje nodig hebt .. en de rest verwijder je van partitie 2

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 15:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een legale windows xp met licentie.. alleen 5 jaar geleden kreeg je er geen cd bij maar gewoon enkel een partitie installatie ofzo

ik heb keycode etc op m'n toren geplakt zitten, geen illegale zooi dus

maar ik kan hieruit begrijpen dat je niet kan herinstalleren zonder xp cd :?

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-03 09:36
Hangt er een licentie-sticker op je pc? In dat geval hoef je alleen maar een windows-xp cd van iemand te lenen.

Indien niet is de software die je bij je pc kreeg illegaal, en kan je de winkel ook aangeven bij microsoft. Met een aankoopbewijs dat Windows XP werd aangekocht, krijg je dan een origineel exemplaar toegestuurd.

Laatste optie: de software is bewust illegaal op jou pc aanwezig, dan zou ik aandacht schenken aan de constructieve hulp van bovenstaande.

Edit: Net te laat. Leen een xp cd, misschien kan je zelfs gewoon een xp cd downloaden. Ik vermoed dat zoiets pas kwaad kan als ge effectief een pirate key gaat gebruiken. Let er alleen op dat je de juiste versie leent / download, een license key voor een nederlandstalige xp werkt niet met een engelse cd.

[ Voor 26% gewijzigd door Dnomaid op 15-01-2007 15:31 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Leen een XP CD van iemand, en gebruik jouw key.

Lijkt me niet illegaal, toch?

Verwijderd

Topicstarter
ok thx, dat is wel te regelen:)
Pagina: 1