Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TSC] client doet raar op Ubuntu

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik heb hier een bak staan waar ik Ubuntu op draai. Dus dacht ik daar kan ik makkelijk ook TSC op kwakken (dus ook gedaan). Maar hij rekend ze volgens mij niet helemaal uit. Hij is er veel te snel mee klaar. Heb nog geen stats voor die pc dus weet ik niet hoeveel minuten hij erover doet. Ik ga even timen...

Dit is een Asus P4B met een PIV 2.66@2.79 en 384 MB SDR 133 mhz.

Wat kan dat zijn?

/edit even de virtuele stopwatch erbij gepakt. De laatste unit was 2:46 dus zeg maar nog geen 3 minuten. Dat zou betekenen 20 in een uur en 480 op een dag. Ter vergelijking ik heb hier als andere werkpc een Dell P4 2.8 staan met 512MB DDR-II in Dual channel mode en die doet er gemiddeld 15:08 over. Dus net 4 in een uur of 96 op een dag. Terwijl ik dit dus tik is er weer een unit klaar...

[ Voor 33% gewijzigd door Roman op 15-01-2007 15:30 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Is iets met ontbrekende libraries. Daarnaast werkt Ubuntu voor zover ik weet met een voor TSC/D2OL veel te recente versie van GCC. Hoe en wat kan ik je nu niet precies vertellen, ik zal vanavond als ik thuis ben eens kijken in de aantekenen. :)

• Roman
  • Laatst online: 21-11 10:54

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
In deze ubuntu zit gcc version 4.1.2 20060928 (prerelease) (Ubuntu 4.1.1-13ubuntu5).

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• CowArt

CowArt

Hier vind je wat meer info.
Ik wil wel als kanttekening meegeven dat ik D2OL onder Linux aan de gang heb gekregen op verschillende Fedora versies en op Mandriva, maar nog nooit op (K)Ubuntu. :/
Als het je wel lukt, wil ik graag wel weten hoe! :)

• Xaverius
  • Laatst online: 24-11 08:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

* Xaverius draait D2OL onder Ubuntu 6.06 met de guiless installer als ik me niet vergis. Alleen bokte hij toen ik mijn lettertypes had gewijzigd dus die staan nu weer op standaard. Gekke java...

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• CowArt

CowArt

We kunnen in de LA-TSC/D2OL-FAQ lezen hoe we alles moeten instellen? :P
Pagina: 1