Hallo,
Ik draai nu Vista op dit systeem
- P4 2800 MHZ
- Asus P4C800 deluxe mobo
- 2x256 mb ddr 3200
- Audigy 2
- 300 GB hdd op s-ata
- Asus AGP 8x Radeon x850XT 256mb videokaart
En alles werkt verder prima, maar ik wil vanwege media center gebruik gaan maken van de slaapstand. Dit werkt echter niet. Als ik de slaapstand inschakel, en gaat ie ff denken zeg maar, de gegevens op de hdd zetten, en vervolgens moet ie uitgaan. Het probleem is dat hij direct weer aanvliegt.
Ik heb er een Aerogate 2 inzitten, en die piept altijd 2 keer als je de pc aanzet, en dat is nu ook het geval. Ik weet dus wel dat ie een fractie van een seconde uitgaat, maar daarna sprigt ie gelijk weer aan.
Als ie aan is gegaan, dan is hij wel echt in de slaapstand geweest, want hij start ook vet snel weer op.
Ik heb al gezocht op het forum, en ik kwam al iemand tegen die dit probleem ook had:
Daar is toen geen antwoord op gekomen..
Kan iemand mij misschien verder helpen?
Groeten Marco
Ik draai nu Vista op dit systeem
- P4 2800 MHZ
- Asus P4C800 deluxe mobo
- 2x256 mb ddr 3200
- Audigy 2
- 300 GB hdd op s-ata
- Asus AGP 8x Radeon x850XT 256mb videokaart
En alles werkt verder prima, maar ik wil vanwege media center gebruik gaan maken van de slaapstand. Dit werkt echter niet. Als ik de slaapstand inschakel, en gaat ie ff denken zeg maar, de gegevens op de hdd zetten, en vervolgens moet ie uitgaan. Het probleem is dat hij direct weer aanvliegt.
Ik heb er een Aerogate 2 inzitten, en die piept altijd 2 keer als je de pc aanzet, en dat is nu ook het geval. Ik weet dus wel dat ie een fractie van een seconde uitgaat, maar daarna sprigt ie gelijk weer aan.
Als ie aan is gegaan, dan is hij wel echt in de slaapstand geweest, want hij start ook vet snel weer op.
Ik heb al gezocht op het forum, en ik kwam al iemand tegen die dit probleem ook had:
http://gathering.tweakers...3981///vista%2CslaapstandVerwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:45:
ikzelf heb, (vista RC2), als ik in vista zit, en slaapknop indruk, dat het beeld uitgaat, vervolgens duurt het vet lang, en dan ineens gaat de pc heeeeel even uit, en gelijk weer aan (tik,tik, in fractie van seconde) heel irritant, maar zodra ik pc dan uitdoe, en weer aanzet, blijkt ie idd in de slaapstand geweest te zijn, want hij start dan heel snel, er staat dan ook; 'resuming windows'. Maar wat heb ik aan slaapstand als ik zolang moet wachten, en dan vervolgens pc alsnog handmatig uit moet drukken...
voor jou probleem; probeer eens 1 monitor, kijken of het dna wel goed werkt, zo ja, dan ligt het toch aan instellingen van beeld oid..
Ultramon al geinstalleerd?? da's een goede tool voor dualscreen...
Daar is toen geen antwoord op gekomen..
Kan iemand mij misschien verder helpen?
Groeten Marco
hand·te·ke·ning (de ~ (v.))