iPod Video 5G plaatst muziekvideo's niet in de juiste map!

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Kan iemand mij helpen het volgende probleem:

Ik heb 2 videoclips in MP4-formaat op mijn ipod staan. Ze staan nu onder "Films" en worden keurig afgespeeld. Ik wil ze echter onder "Muziekvideo's" hebben.

In iTunes (bij rechtermuis=> info) aangegeven dat het muziekvideo's betreft, en meteen worden ze van mijn film-bibliotheek naar mijn muziek-bibliotheek geplaatst.

So far so good, maar wanneer ik nu mijn ipod synchroniseer (ik heb alles op automatisch syncen staan), dan staan deze 2 videoclips niet meer op mijn iPod onder "films" (logisch) maar ook niet onder "muziekvideo's"! Sterker nog, ze zijn niet meer terug te vinden op mijn iPod! Terwijl ze wel keurig in mijn muziekbibliotheek staan, en mijn iPod KAN ze afspelen (want als ze gewoon als film staan aangegeven worden ze keurig gesynct en afgespeeld!)

Wie weet hoe ik mijn videoclips gewoon onder "Muziekvideo's" krijg?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:17

The_DoubleU

Tweaker in München

Heb je bij je iTunes/iPod instellingen onder de sectie muziek een haakje staan bij "Include music video's" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
The_DoubleU schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:51:
Heb je bij je iTunes/iPod instellingen onder de sectie muziek een haakje staan bij "Include music video's" ?
Jazeker, die staat gewoon aangevinkt! Dat is nu juist het rare... zou dit een bug zijn in iTunes?