Ik heb mijn Asus Extreme kaart al verkocht op Marktplaats, maar had ook bij Vraag&Aanbod een advertentie gezet. Ik wil die nu verwijderen, maar kan daar nergens een knop voor vinden. Anyone?
Verwijderen kan volgens mij ook niet. Je kan de status uiteraard wel veranderen naar verkocht: http://tweakers.net/aanbod/admanager
Ik zie nergens de knop Advertentie wijzigen. Hoe wijzig ik een advertentie?
in de admanager (link hierboven) open je de advertentie die je wilt wijzigen.
Dan krijg je het scherm waar je de tekst en prijs e.d. kan aanpassen.. scroll naar beneden en dan kan je bij de status de advertentie op verkocht zetten.
Dan krijg je het scherm waar je de tekst en prijs e.d. kan aanpassen.. scroll naar beneden en dan kan je bij de status de advertentie op verkocht zetten.

thumbnail
Op die rooie link klikken, op de advertentie klikken die je wilt wijzigen, naar beneden scrollen en dan zie je een dropdown menu waarin je 'vervallen' kunt selecteren.
[ Voor 7% gewijzigd door NitroX infinity op 15-01-2007 23:06 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Of je wacht 2 maanden, dan gaat ie automatisch weg
Dank dank dank voor de (vooral snelle) antwoorden! 't Is gelukt. Sorry for being a noob
Mijn advertenties zijn veel ouder dan 2 maanden.
Ik heb helaas geen enkele mogelijkheid om ze te verwijderen.
Als ik op 'wijzigen klik krijg ik een rode boodschap dat ik niets mag wijzigen.'
Een knop verwijderen is helemaal niet aanwezig.
Update:
Een mailtje naar: pricewatch@tweakers heeft het opgelost
Waarvoor dank.
Als ik op 'wijzigen klik krijg ik een rode boodschap dat ik niets mag wijzigen.'
Update:
Een mailtje naar: pricewatch@tweakers heeft het opgelost
Waarvoor dank.
[ Voor 32% gewijzigd door Jan_2teP op 23-09-2009 14:46 ]
Ja, of je gaat er gewoon vanuit dat er misschien iets fout gegaan is, in plaats van meteen met je vinger te gaan wijzen.
Waarom maak je niet een bugreport aan, en leg je precies uit wat er aan de hand is?
Tesla Model Y RWD (2024)
Na 2 maanden is je advertentie vervallen en is het inderdaad niet meer mogelijk wijzigingen aan te brengen.Jan_2teP schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:40:
Mijn advertenties zijn veel ouder dan 2 maanden.
Blijkbaar wil Tweakers pronken met oude en vervallen zooi!
Dus kijk uit waar je aan begint.
Je kunt maar liever geen advertentie zetten.
Hij gaat er nooit meer af.
En je wordt een jaar later nog gemaild of op je 06-nummer gebeld.
Je had natuurlijk ook een mailtje naar pricewatch[at]tweakers.net kunnen sturen met de vraag of we je 06-nummer willen verwijderen of je plaatst een melding via het meldpunt met dezelfde vraag. Genoeg mogelijkheden om gegevens alsnog te (laten) verwijderen.
Je had natuurlijk ook binnen 2 maanden na het plaatsen zelf je prive-gegevens eruit kunnen halen.
[edit]
Zo, mailadres en 06-nummer verwijderd.. Nu tevreden?
[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 09-09-2009 16:39 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1