Ik ben sedert een 4 weken de bezitter en trotse bezitter van een NVdiA moederboard 980 Sli met 2x 2x 320 GB in raid 1 en een 320 GB en 500 GB in JBOD die mij genoeg capaciteit geven in mijn media center. Nu heb ik een 500 GB Clie netwerk HD gekocht en na veel moeilijk gedoe deze aan de praat gekregen. Mijn opzet was om hem aan de 2e ethernet giga poort te hangen maar dit kreeg ik niet gedaan. Nu hangt hij in mijn netwerk achter de router. Echter ...ik moet na iedere opstart/reboot deze HD inloggen. Dit terwijl de rest van mijn computer dit automatisch doet. De Clie HD zit in Mshome na veel gedoe maar laat zich alleen zien na inlog en password. La Clie zegt dat zonder inlog en password e.e.a. niet werken zal.Dit is volgens mij niet waar en kenmerkt trouwens de slechte ondersteuning van La Clie.
Ik geloof dat het wel kan. Mijn vraag is dus duidelijk. Hoe kan je zonder inlog en password altijd direkt na de opstart je Clie netwerk HD benaderen.
Voor de rest dank voor dit grootse forum en de website...jullie hebben de keuze voor mijn moederboard bepaalt...en dit zonder enige spijt.
Richard
Ik geloof dat het wel kan. Mijn vraag is dus duidelijk. Hoe kan je zonder inlog en password altijd direkt na de opstart je Clie netwerk HD benaderen.
Voor de rest dank voor dit grootse forum en de website...jullie hebben de keuze voor mijn moederboard bepaalt...en dit zonder enige spijt.
Richard