Toon posts:

iemand ? drumstel ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heya ik heb 7 jaar gelden een drumstell van mijn ouders gehad maar die heb ik 5 jaar geleden verkocht omdat ik geen tijd meer had ik wil nu weer beginnen maar ik wil eerst een super goedkoop begin drum stel kopen 2de hads zo rond de 100 á 300 gulden ik hoop dat iemand hiero mij kan helpen het drumstel is puur om alles weer onder controle te krijgen

Greetz Crea^

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 03 februari 2001 13:28 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
heya ik heb 7 jaar gelden een drumstell van mijn ouders gehad maar die heb ik 5 jaar geleden verkocht omdat ik geen tijd meer had ik wil nu weer beginnen maar ik wil eerst een super goedkoop begin drum stel kopen 2de hads zo rond de 100 á 300 gulden ik hoop dat iemand hiero mij kan helpen het drumstel is puur om alles weer onder controle te krijgen

Greetz Crea^
Vraag en Aanbod

Verwijderd

Topicstarter
staat dat daaro tussen dan ?

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb wel 2000 verschillende gevonden

als je nietz zinnigs te zeggen heb zeg dan niets het staat er niet tusssen

Verwijderd

Jammer je bent net te laat ik pas 1 van de 3 drumstellen verkocht een Mapex 5 delig

Ik heb nu nog een Tama Swingstar 5 delig en een premier 4 delig (28 jaar oud) :)

Verwijderd

WWW.MARKTPLAATS.NL
WWW.IBAZAR.NL

Dat zijn volgens mij de sites die een stuk makkelijker zijn om dit soort berichten op te plaatsen.... :-)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Tjeees, interpunctie???????

Verwijderd

Topicstarter
Ferrari

en die drumstellen die je nu nog hebt doen die het nog goed hebbie er een foto van ???

5 delig betstaande uit ? 4 delig bestaande uit en eventueele prijs ???
Pagina: 1