[XP] Systeemeigenschappen verschijnt na opstarten

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 12:46
Heb sinds een tijdje het probleem dat ik bij het opstarten van windows iedere keer het venster van systeemeigenschappen krijg te zien. Bij msconfig kan dit nergens uitgezet worden en voor de rest heb ik ook al in het register liggen zoeken bij HKEY_Current_user-Software-Microsoft-Windows-Currentversion-Run.
Het is nogal vervelend en ik heb ook al eens met spywaretools liggen scannen maar zonder resultaat. Op google heb ik ook al gezocht maar daar vond ik ook geen oplossing.

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:18
Er staat niet toevallig een snelkoppeling in je opstart map?

- knip -

• Talisker_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07-2024

• ddkiller0900
Heb eens gekeken voor dat programma maar zie er niks vreemds tussen staan. Het verschijnen van dit venster is echt wel vervelend.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt alleen in je current user gekeken, kijk ook eens in Local Machine.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ddkiller0900
Sorry vergeten te vermelden, daar heb ik ook gekeken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maak eens een nieuwe user aan en log daar eens mee in - heeft deze dat probleem ook? :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb zelfde probleem, ontstaan zo'n 1 week terug.
Alleen net iets anders.
Het gebeurt ook niet altijd en ik ben als ie daarmee opstart mijn volume icoontje (speakertje) rechtsonder kwijt.
Geluid werkt nog wel maar niet bij alles. Bij spellen bv heb je gewoon geluid maar start je mirc op of iets dergelijks dan gooit die het geluid over de pc speaker.

Ik heb alle logs al bekekenen bij hardware, reinstall hardware/software maar niks helpt. het probleem gaat niet weg.

Iemand juiste tip dit op te lossen?

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:16
schumi2004 schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:29:
Ik heb zelfde probleem, ontstaan zo'n 1 week terug.
Alleen net iets anders.
Het gebeurt ook niet altijd en ik ben als ie daarmee opstart mijn volume icoontje (speakertje) rechtsonder kwijt.
Geluid werkt nog wel maar niet bij alles. Bij spellen bv heb je gewoon geluid maar start je mirc op of iets dergelijks dan gooit die het geluid over de pc speaker.

Ik heb alle logs al bekekenen bij hardware, reinstall hardware/software maar niks helpt. het probleem gaat niet weg.

Iemand juiste tip dit op te lossen?
Systeemherstel naar 1.5 week terug ? :X

/dev/null

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
vriesdude schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:31:
[...]

Systeemherstel naar 1.5 week terug ? :X
Geprobeerd maar heb met mijn domme kop, systeem herstel functie uitgeschakeld paar maanden terug :(
Nu is het toevallig paar dagen weg doordat ik registry cleaner gedaan heb maar wat nu de oorzaak is geen flauw idee. Wat me wel opviel is dat het gebeurde elke keer als vrouwtje een spel gespeeld had en bij een reboot (soms ook niet) optrad. Maar bij het zelf simuleren ervan kon ik niet met zekerheid vast stellen dat het dat was.
Ik had eigenlijk ook wel verwacht een hardware error te zien ergens maar alles leek goed en was nergens maar dan ook nergens een soort van foutmelding te vinden.

Het is nu paar dagen weg maar als het blijft rommelen dan maar een format c: denk, geen idee waar het nu aan ligt, ik vermoed bepaalde software die in conflict raakt met spel
Pagina: 1