Laatst zag ik een mooie beugel voor een Samsung LE 40R72B op een Samsung (display) bij MM in Utr. Verkoper wist me alleen te vertellen dat het een beugel betrof van Vogels en niet meer te koop was. Daar de display in de winkel was opgezet door Samsung zelf kon het typenummer in de winkel niet achterhaald worden, het betrof twee platen waarvan er één op de wand wordt gemonteerd en de andere uiteaard op de tv. Beide platen waren zwart en vierkant (klein dus) en middels een hangslot aan elkaar te bevestigen.
Samsung support NL verwijst me eveneens naar de site van Vogels zonder maar enig typenummer te noemen. Ik kom hem op de site niet tegen bij een search van het model.
Nu ben ik inmiddels wel een andere vendor op het spoor en wel een beugel van Case Logic Wallmount (CLLCDM02) die ook de mogelijkheid heeft om de boel middels een slot extra te beveiligen.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit model, of wellicht een aanbeveling voor een andere beugel.
Samsung support NL verwijst me eveneens naar de site van Vogels zonder maar enig typenummer te noemen. Ik kom hem op de site niet tegen bij een search van het model.
Nu ben ik inmiddels wel een andere vendor op het spoor en wel een beugel van Case Logic Wallmount (CLLCDM02) die ook de mogelijkheid heeft om de boel middels een slot extra te beveiligen.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit model, of wellicht een aanbeveling voor een andere beugel.
If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃