LCD beugel voor Samsung LE40R72B

Pagina: 1
Acties:
  • 1.376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• proza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01 21:35
Laatst zag ik een mooie beugel voor een Samsung LE 40R72B op een Samsung (display) bij MM in Utr. Verkoper wist me alleen te vertellen dat het een beugel betrof van Vogels en niet meer te koop was. Daar de display in de winkel was opgezet door Samsung zelf kon het typenummer in de winkel niet achterhaald worden, het betrof twee platen waarvan er één op de wand wordt gemonteerd en de andere uiteaard op de tv. Beide platen waren zwart en vierkant (klein dus) en middels een hangslot aan elkaar te bevestigen.

Samsung support NL verwijst me eveneens naar de site van Vogels zonder maar enig typenummer te noemen. Ik kom hem op de site niet tegen bij een search van het model.

Nu ben ik inmiddels wel een andere vendor op het spoor en wel een beugel van Case Logic Wallmount (CLLCDM02) die ook de mogelijkheid heeft om de boel middels een slot extra te beveiligen.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit model, of wellicht een aanbeveling voor een andere beugel. _/-\o_

If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29
Slechts € 31,95 (+ € 9,-- verzendkosten), volgens mij de goedkoopste wandbeugel.......
http://www.aximax.nl/cata...-muurbeugel-p-106638.html

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• proza
Vulcan750 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:18:
Slechts € 31,95 (+ € 9,-- verzendkosten), volgens mij de goedkoopste wandbeugel.......
http://www.aximax.nl/cata...-muurbeugel-p-106638.html
Goedkoopste oké, maar vergrendeling met een slot lijkt niet mogelijk. :|

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-02 15:18

LieveNiels

On Fire

Ik vraag me altijd af in hoeverre een slot effectief is op het gebied van diefstal preventie. Ik neem aan dat als ze 'em echt willen hebben dat ze gewoon met beugel en al eraf halen... of zit er een soort blinde verbinding op die beugels zodat als de tv hangt je niet bij de schroeven kunt?

[ Voor 22% gewijzigd door LieveNiels op 15-01-2007 13:13 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

LieveNiels schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:12:
Ik vraag me altijd af in hoeverre een slot effectief is op het gebied van diefstal preventie. Ik neem aan dat als ze 'em echt willen hebben dat ze gewoon met beugel en al eraf halen...
En hoe ga jij een flink draaimoment realiseren als de TV ongeveer 3cm ruimte laat tussen de bouten die de muur in verdwijnen?

Geen idee waar de TS woont, maar je kan Correct in Rotterdam even bellen. Die hebben echt bergen meuk van Vogels op voorraad of kunnen dat enorm snel leveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• proza
LieveNiels schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:12:
Ik vraag me altijd af in hoeverre een slot effectief is op het gebied van diefstal preventie. Ik neem aan dat als ze 'em echt willen hebben dat ze gewoon met beugel en al eraf halen... of zit er een soort blinde verbinding op die beugels zodat als de tv hangt je niet bij de schroeven kunt?
Kijk eens goed naar het plaatje. Op het moment dat de TV hangt kan je net boven het het centrale punt links en rechts een palletje overhalen en daarboven dit locken middels een hangslotje.

Pagina: 1