Toon posts:

Code snippet browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of iemand een applicatie die code snippets kan beheren. Vooral annotatie, zoals een beschrijving, toekennen van een zelfgedefiniërde taxonomie en andere mogelijkheden tot annotaties.

Eenig google werk maakte me niet veel wijzer. Het lijkt me namelijk vrij handig om je eigen index op te bouwen :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:13

ThunderNet

Flits!

Ik weet niet wat voor ontwikkelomgeving je gebruikt. Maar visual studio (2005) ondersteund dit iig :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Delphi ondersteunt dit afaik ook al jaren.

Maareh, wat heeft dit met SE&A te maken ? Dit zou eerder thuishoren in DT&E, maar je topicstart is nogal vaag. Wat wil je eigenlijk ? Een AddOn / Plugin voor een bepaalde ontwikkelomgeving, en zoja, voor welke IDE ?

->dte

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Ik had idd het iets beter moeten verwoorden. Maar liefst zou zo een code snippet browser IDE onafhankelijk zijn, want stel, dat je beslist over te schakelen naar een andere taal en/of IDE, dan wil je nu net niet dat het een add-on is van één of andere IDE.

Ergens nam ik het aan als SE omdat je toch wel vaak bepaalde software constructies (design patterns, etc) gebruikt. Het snel kunnen opzoeken van deze constructies kan toch de productivititeit aardig omhoog krikken.

Nu gebruik ik .txt files en ga ik erdoor met wingrep. Niet bijster efficiënt :-)

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:49
Ik heb ooit zoiets gemaakt onder dos in assembly. Daarmee kon je met een hotkey een tsr oproepen waar je allerhande codesnippets en documentatie kon inzien. De codesnippets kon je automatisch in de onderliggende editor invoeren 8).

Zo'n programma moet makkelijk voor windows te maken zijn.

Verwijderd

Sjaaky schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:09:
Ik heb ooit zoiets gemaakt onder dos in assembly. Daarmee kon je met een hotkey een tsr oproepen waar je allerhande codesnippets en documentatie kon inzien. De codesnippets kon je automatisch in de onderliggende editor invoeren 8).

Zo'n programma moet makkelijk voor windows te maken zijn.
het bestaat al lang waarom het wiel opnieuw uitvinden..

zijn zat progs te vinden > ik zal even googlen -> links komen

http://www.google.com/sea...in+codekeeper&btnG=Search

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 22:21 ]

Pagina: 1