veschillen ie7 tov ie6/ff

Pagina: 1
Acties:

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 23:47

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
hi,

momenteel druk bezig een stukje te fietsen, het web volg ik de laatste tijd niet al te hard meer, maar kwam laatst in een leuke hostel uit waar een aantal versies van ie7 geïnstalleerd worden. meteen viel op dat mijn blog (zie sig) niet zoals hoort gerenderd werd; de main content (midden column als je het zo wil zeggen) wordt te breed; tekst loopt door de foto's heen, kortom een onleesbaar zooitje ontstaat).

omdat ik zelf niet echt veel online ben en ik daarnaast zo onderweg niet de beschikking heb over een machine die zowel ie6 ie7 als ff draait lukt het met niet echt om te testen en zelf een en ander uit te zoeken.

als ik even snel in mijn code kijk gok ik er op dat het waarschijnlijk met het feit te maken heeft dat ie7 childselectors ondersteund, waardoor de hack in regel 17/18 niet meer het beoogde resultaat heeft. klopt dit? en hoe zou ik dit eventueel op kunnen lossen?

(daarnaast, allicht ergens een site online die je screens van hoe je site in ie7 gerenderd kan laten zien? ala de sites voor checken van support onder safari (?) een aantal jaar terug)

met vriendelijke groet uit japan 8)

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• hing
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05-2023
Je noemt wel regelnummers van zo te zien CSS, maar je geeft nergens aan waar de code te vinden is en hoe deze eruit ziet?

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 23:47

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
altijd geleerd dat ik niet mocht pluggen, maar goed, als je er om vraagt:
site: http://backtobali.net/
css: http://backtobali.net/style-screen.css

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder