Heb afgelopen zaterdag een nootbook (Acer aspire 9410WSmi) gekocht en gisteren geprobeerd om mee aan de slag te gaan. Bij het aanzetten (voor het eerst) vroeg hij welke taal (systeem) ik wide hebben. Aangeklikt op windows Xp media center 2005 Dutch, daarna rammelde hij wat en vervolgens kwam hij weer met de zelfde vraag. Dus kom zo niet verder, iemand ervaring hiermee en wat nu te doen????
En als je een andere taal kiest? Of is die optie er niet?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik kan kiezen voor de engelse taal, de franse en de nederlandse, maar dan ga je toch voor je eigen taal??Outerspace schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:41:
En als je een andere taal kiest? Of is die optie er niet?
Maar als dat niet werkt dan moet je toch iets anders proberen? Daarnaast werken veel mensen met een andere taal (Engels dus).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dan moet ik ermee terug naar de winkel, het moet toch mogelijk zijn om in het nederlands te krijgen, anders staat deze versie er toch niet tussen. Bovendien is het zo als je eenmaal kiest voor een taal dan verwijdert hij de overige 2.Outerspace schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:45:
Maar als dat niet werkt dan moet je toch iets anders proberen? Daarnaast werken veel mensen met een andere taal (Engels dus).
Dus als jij Dutch aanklikt dan gaat hij 'zoeken naar de Nederlandse installfile' en dan komt hij opnieuw met die vraag. Dan kan het zijn dat de installatiefile kaduuk is.
Als ik 'Dutch' aan klik dan gaat hij wel verder maar zie alleen iets van een balkje onderin en binnen een minuut staat het schermpje (welk systeem) er weer. Nu al kaduuk?? Heb hem net 2 dagen en nog niet gebruikt.Outerspace schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:52:
Dus als jij Dutch aanklikt dan gaat hij 'zoeken naar de Nederlandse installfile' en dan komt hij opnieuw met die vraag. Dan kan het zijn dat de installatiefile kaduuk is.
Nee, ik doel niet op de laptop zelf maar op de software (in dit geval Windows Media Center). Normaal zou de installatie gewoon moeten werken dus ik vind het ook een beetje vreemd. Maar neem eens voor de zekerheid contact op met de leverancier van je laptop, misschien heeft hij nog wel een ander exemplaar liggen van Windows.
Inderdaad. Je hebt het notebook pas gekocht dus zal het echt geen probleem moeten zijn om even naar de winkel te stappen en jouw probleem voor te leggenDan moet ik ermee terug naar de winkel
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()