Was op stap met de 35-70 f3.3-4.5 met de macro optie. Ik had ontzettend mazzel met het weer, stralende zon in een strak blauwe hemel dus op zich licht genoeg. Vrijwel alles rechtstreeks uit de camera, hooguit een beetje crop of een klein zetje met levels.
Ik vraag me af of ik met deze beperkte middelen iets beter had kunnen doen. Dit is m'n 1e testcase dus als ik iets in het posten niet goed doe hoor ik het ook graag.
Foto 1: Bloem

Foto 2: Zelfde bloem, andere kleur:

Foto 3: Wit trosje

Hier heb ik helaas niet helemaal de subtiele verlichting goed kunnen vangen, vraag me af of dat nog te shoppen valt.
Foto 4: Uitgebloeid

Foto 5: Bamboe

Foto 6:

Deze is helaas wat afgekapt aan de uiteinden, had ik dat niet gedaan dan hadden er andere planten op gestaan maar nu heb ik het idee dat ik toch wat mis.
Foto 7: Kasteel

Deze was met de 28-80D
Ik vraag me af of ik met deze beperkte middelen iets beter had kunnen doen. Dit is m'n 1e testcase dus als ik iets in het posten niet goed doe hoor ik het ook graag.
Foto 1: Bloem

Foto 2: Zelfde bloem, andere kleur:

Foto 3: Wit trosje

Hier heb ik helaas niet helemaal de subtiele verlichting goed kunnen vangen, vraag me af of dat nog te shoppen valt.
Foto 4: Uitgebloeid

Foto 5: Bamboe

Foto 6:

Deze is helaas wat afgekapt aan de uiteinden, had ik dat niet gedaan dan hadden er andere planten op gestaan maar nu heb ik het idee dat ik toch wat mis.
Foto 7: Kasteel

Deze was met de 28-80D
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++