body{border:0px;} w3c compliant?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 21:31
Ik heb een pagina via een IFRAME in de site van een klant draaien, maar zie op de voorkant dat er een enorme frameborder bij het IFRAME te zien is. Ik heb aangegeven dat de IFRAME het frameborder="0" en border="0" mist, maar kreeg het antwoord terug dat er in mijn code body{border:0px;} moet krijgen.

Ik heb zelf nog nooit gehoord dat je bij een body een border kunt definieren en vraag me dan ook af of dit wel w3c compliant is. Kan het zo snel niet vinden op internet.
Verrassend genoeg werkt het wel, tenminste, in IE6 en IE7. Firefox laat nog een hele mooie frameborder zien.

Wie kan me helpen aan informatie over de border van een body en of dit wel helemaal w3c compliant is?
Alvast thx! :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zo moeilijk is dat toch niet te vinden :?
'margin'
Value: <margin-width>{1,4} | inherit
Initial: see individual properties
Applies to: all elements except elements with table display types other than table-caption, table and inline-table
Inherited: no
Percentages: refer to width of containing block
Media: visual
Computed value: see individual properties
dus om antwoord te geven: ja, het kan op een body element worden toegepast en nee we gaan niet direct voor je zoeken als je het even niet zo snel op internet kan vinden ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.