Ik heb een probleem hier met Windows XP. Ik heb al wat gezocht hier op GoT, maar niet echt iets kunnen vinden wat nou op dit probleem lijkt.
Het probleem:
Zodra ik de pc aanzet boot ie netjes, maar zodra die Windows zou moeten laden restart die.
Ik heb al een keer Windows XP er opnieuw opgezet, het gevolg is dat die 1x helemaal doorstart, maar zodra k dan weer zeg "restart" dan start die niet meer door.
Ik heb al gekeken of het geheugen goed is en daar zitten geen fouten in met Memtest.
De pc is niet overgeclockt, en de harde schijven heb ik ook al getest.
Nu reageert af en toe het toetsenbord niet meer zodra ik bijv in de bios wil komen, ram ik op "del" en komt ie erin, maar zodra ik er dan doorheen wil gaan dan reageerd die niet meer. Zou dit misschien het probleem kunnen zijn?
Dit zijn de specs van de pc:
Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD Athlon 64 X2 4400+ Dual Core 2.2 GHz
512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR, CL2 (Kingston HyperX)
Asus VGA GeForce EN7800 GTX/2DHTV 256MB
Hitachi Deskstar T7K250 160 GB SATA2 2x
Tagan TG480-U22 480 Watt
Microsoft Wireless Optical Desktop 3.0m PS/2 & USB (Dit is het toetsenbord en muis)
Ik moet trouwens nog even de voltages bekijken van de voeding en de optie "auto reboot on failure" nog eff uitzetten als ik in Windows kom.
Iemand enig idee?
Het probleem:
Zodra ik de pc aanzet boot ie netjes, maar zodra die Windows zou moeten laden restart die.
Ik heb al een keer Windows XP er opnieuw opgezet, het gevolg is dat die 1x helemaal doorstart, maar zodra k dan weer zeg "restart" dan start die niet meer door.
Ik heb al gekeken of het geheugen goed is en daar zitten geen fouten in met Memtest.
De pc is niet overgeclockt, en de harde schijven heb ik ook al getest.
Nu reageert af en toe het toetsenbord niet meer zodra ik bijv in de bios wil komen, ram ik op "del" en komt ie erin, maar zodra ik er dan doorheen wil gaan dan reageerd die niet meer. Zou dit misschien het probleem kunnen zijn?
Dit zijn de specs van de pc:
Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD Athlon 64 X2 4400+ Dual Core 2.2 GHz
512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR, CL2 (Kingston HyperX)
Asus VGA GeForce EN7800 GTX/2DHTV 256MB
Hitachi Deskstar T7K250 160 GB SATA2 2x
Tagan TG480-U22 480 Watt
Microsoft Wireless Optical Desktop 3.0m PS/2 & USB (Dit is het toetsenbord en muis)
Ik moet trouwens nog even de voltages bekijken van de voeding en de optie "auto reboot on failure" nog eff uitzetten als ik in Windows kom.
Iemand enig idee?
[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 15-01-2007 00:57 ]