[Bootcamp] Opstarten in OSX lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 23:21
Ik moest even iets doen in Windows op m'n Mac Pro en heb toen de opstartschijf op Windows gezet. Als ik nu de Mac Pro opstart en ik houd de C ingedrukt krijg ik geen bootmenu te zien, maar gaat hij gelijk door naar Windows :(. Ik heb de 1 na laatste versie van Bootcamp in gebruik. Hoe kom ik weer terug in OSX?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Door in plaats van C de option (alt) ingedrukt te houden.

C is voor het opstarten vanaf een cd, option voor het tonen van het bootmenu.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In het configuratiescherm van Windows staat een programma genaamd Startup Disk waarmee je ook nog eens kan aangeven welk besturingssysteem standaard opgestart moet worden.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Robin schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:40:
In het configuratiescherm van Windows staat een programma genaamd Startup Disk waarmee je ook nog eens kan aangeven welk besturingssysteem standaard opgestart moet worden.
...en dat staat niet alleen in Windows, maar ook in OS X.

Door in dat menu (onder OS X iig) gewoon je standaard opstartschijf aan te klikken en het venster te sluiten, stel je die in als default.

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 23:21
In OSX had ik die instelling ook zo gezet dat hij in Windows moet opstarten, alleen die ALT/option-toets was ik even vergeten en ik moest echt snel in OSX verder. Bedankt mensen.