Toon posts:

Nog steeds problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Enkele dagen geleden had ik een thread gemaakt omdat mijn pc niet aan kon maar dat is weer verleden tijd :) de mobo zat tegen de case en dat kon dus niet :P anyway ik heb daarna troubleshoot thread gelezen, maar door kon ik niks uit vinden. De pc gaat nu aan maar ik krijg geen beeld als de pc aan gaat gaat de monitor naar standby. Ligt het aan de ram geheugen? mijn specs:

MSI K8NGM2-L
AMD Athlon 64 3200+
512 MB Kingston DDR400

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04-2025
Je mobo zat tegen de case aan? Dus hij heet kortsluiting gemaakt?

Goede kans dat je mobo kapot is dan.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Lees Turkish in "Probleem met nieuwe pc" nog eens door.
Zolang je niet de volledige informatie post dan kunnen we je ook niet verder helpen, dit topic gaat vanwege een gebrekkige topicstart dus ook op slot.

Ik wil je graag nog even wijzen op De werking van de forumsoftware in het kort wat we op GoT verwachten :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00

Thandor

SilverStreak

Toevoeging: Aldus de CSL policy is het niet de bedoeling dat dit soort probleemtopics in CSL belandden. Zoek dus eerst het e.e.a. zelf uit en open een topic in het juiste subforum. Indien je niet weet waar het thuis hoort open dan een topic in het subforum waarvan jij denkt dat de kans het grootst is dat het daar hoort. Na een goede troubleshoot zul je namelijk zeker wel wat vermoedens hebben en op basis daarvan het juiste subforum kunnen bepalen :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.