Toon posts:

[PC] Audio Output redirecten naar Line In

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om de audio output van mijn laptop te redirecten naar mijne line in. Want wanneer ik nu bijvoorbeeld samples wil laten horen, of voiceclips wil opnemen moet ik altijd een kabel in mijn audio input steken en die er in de line in terug insteken. Bestaat er geen manier om dit softwarematig op te lossen ?

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gewoon bij de volumeregelingen van windows, onder opnemen, als geluidsbron 'stereomix' of 'line out' of 'wat men hoort' of iets in die trant kiezen. Of bedoel je dat niet?

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ACID-dude

Make More Music!

Als je een Creative kaart hebt, download de KxProject drivers ervoor. Daarmee kun je de signalen routeren zoals je wil. Zie: http://kxproject.lugosoft.com/index.php?skip=1

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens de geluidsbron aanduiden, en ik heb een Realtek AC97 Audio op mijn laptop.

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:58

DJ Vincento

1422055

Ga naar bureau-accesoires -> entertainment( :? ) -> volumeregeling ->bestand->eigenschappen
->opnemen, klik op OK, nu moet er in de titelbalk 'opnameregeling' verschijnen,nu moet je even alle faders bijlangs, er moet er eentje bij staan met de naam 'stereomixer' ,die moet je selecteren.

(Waarom in hemelsnaam staat volumeregeling bij entertainment,niet iedereen zit voor zijn plezier daar te prutsen :? )

Verwijderd

Topicstarter
Aha het werkt, bedankt ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar is dit in vista niet mogelijk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:07:
Inderdaad! Ik zoek ook nog naar een oplossing!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je onder vista gewoon stereo-mixer als record source zet? Ik gebruik vista op een Acer Aspire 5633 (Realtec audio)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:07:
windowstoets + r en dan sndvol32.exe?

Verwijderd

DJ Vincento schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:05:
Ga naar bureau-accesoires -> entertainment( :? ) -> volumeregeling ->bestand->eigenschappen
->opnemen, klik op OK, nu moet er in de titelbalk 'opnameregeling' verschijnen,nu moet je even alle faders bijlangs, er moet er eentje bij staan met de naam 'stereomixer' ,die moet je selecteren.

(Waarom in hemelsnaam staat volumeregeling bij entertainment,niet iedereen zit voor zijn plezier daar te prutsen :? )
Ik zie stereomixer echt nergens staan, wat te doen?
Pagina: 1